آخرین نیمکت‌نشینی رونالدو در پرتغال را یادتان هست؟

به گزارش “ورزش سه”، امشب در آغاز دیدار پرتغال و سوئیس در یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر تصاویر کریستیانو رونالدو روی نیمکت تیم ملی کشورش بسیار مورد توجه قرار گرفت چرا که این تصاویر کمتر دیده شده بود.


دیدن کریستیانو رونالدو روی نیمکت در بازی‌های تیم ملی پرتغال تصویری نیست که فوتبال‌دوستان به آن عادت داشته باشند. اتفاقی که در سطح باشگاهی مدتی است عادی شده است.

آخرین نیمکت‌نشینی رونالدو در پرتغال را یادتان هست؟

آخرین باری که شاهد چنین اتفاقی بودیم روز دوم ژوئن سال جاری میلادی بود. در دیدار بین پرتغال و صربستان در شروع لیگ ملتهای اروپا. در آن بازی رونالدو در دقیقه 62 به زمین رفت تا جانشین آندره سیلوا شود.

البته نیمکت‌نشینی کریستیانو به خودی خود حالا دیگر اتفاق عجیبی نیست چرا که این اتفاق در منچستریونایتد دوران اریک تن‌هاخ بارها تکرار شده است. اما فیکس نبودن سی‌آر‌سون در ترکیب تیم ملی پرتغال کمتر اتفاق افتاده است.


کد خبر : 1857805 |
16 آذر 1401 ساعت 00:53 |
3.9K بازدید |

3
دیدگاه

از آن زمان تا امروز یعنی در حدود پنج ماه گذشته کریستیانو در همه بازی‌های سلسائو به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته است. البته تا بازی امشب، در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی. دیدارهایی که در این میان با حضور فیکس کریستیانو برگزار شد عبارتند از پرتغال و سوئیس در لیگ ملتهای اروپا، پرتغال و چک (2 بار)، پرتغال و اسپانیا و البته سه بازی سلسائو در مرحله گروهی جام جهانی قطر.

البته باید اشاره کرد که رونالدو در این مدت دو بازی پرتغال را از دست داده است ولی او در این دو مسابقه نیمکت‌نشین نبود: دیدار پرتغال با سوئیس در روز چهارم مرحله گروهی لیگ ملتها که با شکست 1-0 پرتغالی‌ها همراه بود و دیدار دوستانه با نیجریه پیش از شروع جام جهانی.



منبع