آرتتا: آرسنال قطعا کار دشواری خواهد داشت

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال در پنج هفته ابتدایی عملکرد فوق العاده ای داشته و موفق شد به پنج پیروزی متوالی دست پیدا کند. البته آنها چند روز قبل و در هفته ششم مقابل منچستریونایتد مغلوب و اولین شکست فصل را متحمل شدند. میکل آرتتا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل برنت فورد حضور پیدا کرده و از اینکه بر خلاف دیگر مدعیان، بازی تیمش این هفته لغو نشده، ابراز رضایت کرد.


میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تاکید کرد کار تیمش در بازی با برنت فورد آسان نخواهد بود.

آرتتا: آرسنال قطعا کار دشواری خواهد داشت

عدم دعوت از بن وایت به تیم ملی انگلیس؟ او در هر دو پست بازی کرده، گاهی اوقات او انتخاب شده و برخی مواقع نیز نه. فکر می کنم اگر بازیکن همه کاره ای داشته باشید که بتواند در سطح بن وایت بازی کند، به نظر من باید از او دعوت کرد. اما در نهایت این تصمیم گرت ساوت گیت است و او نظر نهایی را می دهد.


کد خبر : 1843993 |
25 شهریور 1401 ساعت 17:50 |
396 بازدید |

0
دیدگاه

میکل آرتتا گفت: “متاسفانه فردا آخرین جلسه تمرینی تیم پیش از دیدار با برنت فورد برگزار خواهد داشت و امروز حرف زیادی در مورد شرایط تیم و بازیکنان آرسنال ندارم. فکر می کنم اگر شرایطش وجود داشته باشد، بهتر است بازی ها برگزار شود و به میدان برویم. ما می دانیم که شکست دادن برنتفورد در بازی این هفته چقدر سخت خواهد بود و من فکر می کنم توماس فرانک عملکرد فوق العاده روی نیمکت برنتفورد داشته و تیمش درخشان ظاهر شده است.

مصدومیت امیل اسمیت- رو؟ او درگیر یک مشکل مداوم شده بود. آلن اسمیت راو اخیرا کمی ناراحتی در ناحیه کشاله ران حس کرده و در این فصل به ثبت نرسیده بود. ما سعی می کنیم به هر نحوی که می توانیم به او کمک کنیم، زیرا در ترکیب اصلی به اسمیت راو نیاز داریم.”



منبع