آرسنال ۴-۱ پالاس: بردی برای فراموشی حذف از لیگ اروپا

نیمه اول گل دیگری نداشت و آرسنال این نیمه را با برتری 2-0 به سود خود پایان داد و به رختکن رفت.

توپچی‌ها در دومین موقعیتی که روی دروازه حریف ایجاد کردند به گل رسیدند. ساکا از جناح راست سانتری به درون محوطه جریمه ارسال کرد که در سمت مخالف به گابریل مارتینلی رسید. او وارد را از مقابل برداشت و با شوت زیبای پای چپ توپ را به گوشه سمت راست دروازه کریستال پالاس چسباند تا توپچی‌ها پیش بیفتند.

1833783
1833784

در دقایق بعدی آرسنال یک موقعیت دیگر به دست آورد که شوت اودگارد دقت لازم را نداشت و با اختلاف زیاد به اوت رفت.


آرسنال امشب در خانه‌اش به راحتی از سد کریستال پالاس عبور کرد تا موقتا و با یک بازی بیشتر از منچسترسیتی اختلاف را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش به 8 امتیاز برساند.

آرسنال 4-1 پالاس: بردی برای فراموشی حذف از لیگ اروپا

اما کریستال پالاس حاضر نبود دستها را به علامت تسلیم بالا ببرد. در دقیقه 63 اولیسه کرنر را از سمت چپ روی دروازه آرسنال ریخت. جفری شلاپ توپ را با سینه مهار کرد و از درون محوطه شش قدم با ضربه‌ای با پای چپ به تور دروازه آرسنال دوخت. به این ترتیب اختلاف بار دیگر به دو گل کاهش پیدا کرد.

1833789
1833790

آرسنالی‌ها اما بار دیگر به بازی مسلط شدند و در دقیقه 74 اختلاف را به سه گل افزایش دادند. سردرگمی خط دفاعی کریستال پالاس به کیه‌ران تیرنی فرصت داد سانتری کم‌ارتفاع برای بوکایو ساکا ارسال کرد تا او تک‌ضرب با ضربه‌ پای چپ توپ را به کنج دروازه پالاس بفرستد.

1833791
1833792

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال امشب در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در خانه خود ورزشگاه امارات به مصاف کریستال پالاس رفت و با ارائه یک بازی برتر موفق شد با یک گل از گابریل مارتینلی، دو گل از بوکایو ساکا و یک گل از گرانیت ژاگا حریفش را 4-1 شکست بدهد.

اما در دقیقه 43 شاگردان آرتتا موفق شدند اختلاف را به دو گل برسانند. درحالیکه آرسنال فشار خود را لحظه به لحظه بیشتر می‌کرد ژاکا یک پاس عرضی خوب ارسال کرد که توپ او به صورت عرضی از مقابل دهانه دروازه عبور کرد ولی به تروسار نرسید. ساکا این توپ را جمع کرد و بعد از یک و دو با وایت با ضربه کات‌داری که با پای چپ شلیک کرد به گل رسید.

1833785
1833786
در دقایق اول نیمه دوم زاها، ستاره اصلی کریستال پالاس، بار دیگر در جناح چپ برای میزبان مشکل‌ساز شد. شوت پای چپ او اگر هوشیاری دروازه‌بان آرسنال، رمزدیل، نبود می‌توانست به گل تبدیل شود.


کد خبر : 1896627 |
28 اسفند 1401 ساعت 19:23 |
396 بازدید |

0
دیدگاه

اولین موقعیت جدی مسابقه در دقیقه 18 نصیب آرسنالی‌ها شد. ساکار توپ را به روی دروازه پالاس سانتر کرد و توپ او بعد از برخورد به بازیکنان تغییر مسیر داد و در مقابل کاپیتان توپچی‌ها، مارتین اودگارد، افتاد اما شوت پای چپ او را جو ویت‌وورث، دروازه‌بان کریستال پالاس، مهار کرد.

چند دقیقه بعد زاها یک موقعیت عالی دیگر به دست آورد اما شوت او با فاصله‌ای بسیار اندک از تیر سمت راست دروازه آرسنال بیرون رفت.

بازی در نهایت با برتری 4-1 آرسنال به پایان رسید تا شاگردان آرتتا موقتا فاصله‌شان با منچسترسیتی را به 8 امتیاز افزایش بدهند. آرسنال در حال حاضر از 28 بازی 69 امتیازی است و مقتدرانه در صدر جدول لیگ برتر ایستاده است. 



منبع

اما دو دقیقه بعد از این موقعیت خطرناک کریستال پالاس، آرسنالی‌ها به گل سوم رسیدند تا خیال‌شان از پیروزی عملا راحت بشود. گرانیت ژاکا در یک سوم آخر با تروسار یک و دو کرد و ستاره بلژیکی آرسنال پاس عمقی درخشانی ارسال کرد تا ژاکا با دروازه‌بان حریف تک به تک بشود. او توپش را به گوشه سمت راست دروازه فرستاد تا سومین گل آرسنال به نام او ثبت شود.

1833787
1833788