آزمون و‌ تکرار خاطره شیرین برابر بایرن؟ (عکس)

به گزارش “ورزش سه” از ساعت ۲۲ امشب تیم‌های لورکوزن و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. جدالی که برای هر دو تیم حساس است و کسب سه امتیاز آن‌ها را از بحران خارج می‌کند.

نکته جالب توجه این است که آزمون سابقه گلزنی به بایرن را در کارنامه دارد. او زمانی که در تیم روستوف بازی می‌کرد در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ قرار گرفت و توانست گل زیبایی وارد دروازه این تیم کند. خاطره شیرینی که اگر شانس با وی همراه باشد، امشب دوباره تکرار می‌شود.



منبع

سیوانه، سرمربی لورکوزن در کنفرانس مطبوعاتی‌اش ضمن اعلام حمایت از سردار آزمون اعلام کرد این بازیکن را قطعا به مونیخ می‌برد و در دسترسش است. صحبت‌هایی که نشان می‌دهد این مربی بازیکن ایرانی‌اش را برنامه‌های مورد نظر خود برای بازی با بایرن جا داده است.


کد خبر : 1845853 |
08 مهر 1401 ساعت 17:13 |
587 بازدید |

0
دیدگاه

اعتماد دوباره سیوانه به مهاجم ایرانی


با توجه به صحبت‌های سرمربی بایر لورکوزن به نظر می‌رسد او بخواهد از سردار آزمون مقابل بایرن استفاده کند.

آزمون و‌ تکرار خاطره شیرین برابر بایرن؟ (عکس)

سردار آزمون که به علت شرکت در اردوی تیم ملی نزدیک به یازده روز از تمرینات باشگاهی دور بود، مقابل سنگال موفق به گلزنی شد و تعداد گل‌های ملی‌اش را به عدد ۴۱ رساند. حالا او آماده دیدار حساس و بزرگ با بایرن مونیخ است؛ بلکه دوباره اعتماد سیوانه را به دست آورده و مقابل یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان بازی کند.