آغاز جنگ پرسپولیس و لوکادیا در دادگاه‌ فیفا!

نکته جالب این است که باشگاه پرسپولیس مدعی است که نسبت به بازگشت لوکادیا امیدوار بود اما به نظر می‌رسد این موضوع تنها در حد یک ادعای حقوقی است چرا که ارکان مختلف باشملع در همان زمان درخواست مرخصی هم امیدی چندانی به حضور دوباره او در تیم نداشتند و مسئله خانوادگی را بهانه می‌دانستند.

سرخپوشان همچنین در توضیح شکایت خود نوشتند: «باشگاه پرسپولیس، امیدوار بود این بازیکن در ادامه با بازنگری در تصمیم خود برای بازگشت اعلام آمادگی کند اما به رغم تلاش‌های صورت گرفته، چنین اتفاقی روی نداد. بر این اساس اقدامات حقوقی که از همان زمان با جمع‌آوری اسناد و مدارک و اخذ نظر مشورتی کارشناسان حقوقی آغاز شده بود ادامه پیدا کرد که در نهایت منجر به ثبت شکایت از این بازیکن نزد فدراسیون جهانی فوتبال شد.»

با این حال همان زمان اعلام شد که پرسپولیس و لوکادیا راهی برای بازگشت ندارند و سرمربی سرخپوشان نیز هیچ میلی به بازگشت این بازیکن ندارد. علاوه بر این، فهرست خارجی‌های پرسپولیس نیز پر شده و به همین دلیل منع حقوقی نیز جلوی پای باشگاه را می‌گیرد.

1749885

اما حالا باشگاه پرسپولیس در خبری تازه اعلام کرده که شکایت خود از این مهاجم را در فیفا ثبت کرده است. قرمزها که پیش از این در تدارک این شکایت بودند، «جدایی ناگهانی» این مهاجم هلندی را «لطمه روحی، روانی و فنی» دانسته و نوشته: «از سوی دیگر جذب این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی موجب گردید پرسپولیس دیگر فرصت‌های خود از میان گزینه‌های موجود را از دست بدهد.»

از سوی دیگر یورگن لوکادیا هم امیدوار است که راه آنتونی استوکس را برود و با استفاده از بند فورس ماژور، ابتدا فسخ خود را در دادگاه فیفا توجیه کند و سپس حتی جریمه قابل توجهی نیز از باشگاه پرسپولیس بگیرد.



منبع

این در حالی است که پرسپولیس و لوکادیا شروعی استثنایی داشتند و او با شش گل به صدر جدول گلزنان تکیه زد اما بعد از ۱۰ هفته، او اعلام کرد که به دلایل خانوادگی ۴۸ ساعت از باشگاه مرخصی می‌خواهد و در نهایت نیز در آستانه دربی، برای همیشه از ایران رفت.

فسخ قرارداد یک طرفه او در حالی انجام شد که در روزهای گذشته شایعات زیادی مبنی بر تمایل لوکادیا به ایران و پرسپولیس منتشر شد که البته به نظر بر اساس کنش اینستاگرامی لوکادیا در بازگرداندن تصاویرش با پرسپولیس بوده است.


در حالی که شایعات بازگشت لوکادیا به پرسپولیس فروکش کرده، این باشگاه از شکایت خود در فیفا از این بازیکن خبر داده است.

آغاز جنگ پرسپولیس و لوکادیا در دادگاه‌ فیفا!

پرسپولیس در زمان حضور لوکادیا در ایران حدود ۵۰۰ هزار دلار از قرارداد یورگن لوکادیا را پرداخت کرده و حالا احتمالا در شکایت خود مدعی دریافت خسارت و غرامت از این مهاجم سابق خود خواهد بود.


کد خبر : 1898113 |
09 فروردين 1402 ساعت 20:06 |
3.6K بازدید |

0
دیدگاه

شکایت ۵۰۰ هزار یورویی از مهاجم یاغی؛

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپولیس که در ابتدای فصل با جذب یورگن لوکادیا از بوخوم، بمب نقل و انتقالات را منفجر کرده بود، حالا اعلام کرده که شکایت خود از این بازیکن را در فیفا ثبت کرده است.

پرسپولیس همچنین در دفاع از خود و با طرح اتهام به لوکادیا نوشت: «فسخ قرارداد لوکادیا در حالی روی داد که باشگاه به تمام تعهدات مالی و قراردادی خود در قبال این بازیکن عمل کرده بود.»