آلومینیوم 1- ملوان 0؛ اولین برد فصل در اراک

🥇 بهترین بازیکن: محمود قائد رحمتی (آلومینیوم) 
در شبی که آلومینیوم چهره ای کاملا تهاجمی داشت، محمود قائد رحمتی، عملکرد بسیار خوبی در فاز حمله از خود ارائه کرد و تک گل تیم نیز روی پنالتی زده شد که او با حرکت پا به توپی زیبا، آن را گرفت.

ترکیب تیم آلومینیوم 
حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (امیر نوری 68)، والنتینو یوئل ( محمدعلی صفیا 46 (امیر هوشمند 89))، محمد قائد رحمتی، سید مهران موسوی، محمدرضا آزادی (رضا جبیره 68)، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات (عباس یحیی‌بیگی 78) و سید محمد حسینی 

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان رحمتی بعد از پیروزی هفته دوم مقابل نفت طی چهار هفته بعدی، با توجه به قرعه سختی که داشتند، تنها دو امتیاز کسب کرده و با 5 امتیاز در مکان چهاردهم حضور داشتند. آنها امشب در شروع دوباره لیگ برتر و در چارچوب هفته هفتم میزبان ملوان بودند؛ یکی از دو تیم تازه لیگ برتری شده که هنوز طعم برد را نچشیده و با 2 امتیاز در قعر جدول حضور داشت. 
آلومینیوم برای کسب اولین برد خانگی در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام خمینی انگیزه های زیادی داشت و در نیمه اول با چهره ای تهاجمی، موقعیت های خطرناک بسیاری روی دروازه میهمان ایجاد کرد. حاصل این حملات، یک گل بود. این گل را محمدزاده در دقیقه 30 روی پنالتی که محمود قاید رحمتی گرفت، به ثمر رساند. 
در نیمه دوم شاهد کنترل بازی توسط شاگردان رحمتی بودیم؛ بازی در 15 دقیقه پایانی با تغییراتی که هر دو سرمربی در ترکیب تیم های خود ایجاد کردند، ریتم تندتری داشت اما هیچ گلی را شاهد نبودیم تا میزبان با برتری یک بر صفر به کار خود پایان دهد.
بازی از هفته هفتم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر  
شنبه: 09/07/1401 ؛ ساعت: 18:00  
ورزشگاه: امام خمینی اراک /  بدون تماشاگر  
گروه داوری: داور: عباس راکی/ آرمان اسعدی و امین قدیری/ داور چهارم: فرهاد امینی/ ناظر: ابوطالب طاهریان 

*ملوانی ها نسبت به پنالتی آلومینیوم معترض بودند و اعتقاد داشتند روی قاید رحمتی خطای پنالتی صورت نگرفته است.
*با وجود اینکه بازی بدون تماشاگر است ولی چند نفری که در ورزشگاه حضورداشته و از مسئولان دو تیم هستند، سرو صدای زیادی در حین موقعیت های حساس ایجاد می کنند تا بازی خیلی هم سوت و کور نباشد.

*در دقایق پایانی نیمه دوم ملوانی ها معتقد بودند که داور بازی باید برای آنها یک ضربه پنالتی اعلام کند اما راکی چنین عقیده ای نداشت.
* اعتراض شدید رحمتی به داور در دقایق پایانی باعث شد تا راکی به کنار زمین رفته و اورا دعوت به آرامش کند.
*مربی دروازه بانان تیم ملوان به دلیل اعتراض به داور، کارت زرد گرفت.

دقیقه 4+90: شوت خطرناک میلاد جهانی از روی ضربه ایستگاهی را پورحمیدی با پروازی دیدنی مهار کرد.
🔴حاشیه:

دقیقه 81: یک اشتباه در میانه میدان می رفت کار دست آلومینیوم بدهد ولی حسینی دخالتی به موقع مومنی را در موقعیت تک به تک از زدن ضربه نهایی ناکام گذاشت.

سید مهران موسوی 66

والنتینو 40

دقیقه 75: ارسلان خطرناک میلاد جهانی از سمت چپ با شوت روی پای مومنی همراه بود که از بالای دروازه به بیرون رفت.

* مازیار زارع در دقایق تلف شده نیمه دوم با ادامه دادن اعتراضات خود، مثل رحمتی از داور کارت زرد گرفت.



منبع

دقیقه 21: ارسال زیبای عیدی با ضربه سر کریمی همراه بود که از بالای دروازه به بیرون رفت.

*مهدی رحمتی در دقیقه 87 به خاطر ادامه اعتراضاتش از داور کارت زرد گرفت.

محمدعلی صفیا  89


آلومینیوم با تک گل محمدزاده از روی نقطه پنالتی به اولین برد خانگی فصل دست یافت.

آلومینیوم 1- ملوان 0؛ اولین برد فصل در اراک

سجاد بازگیر 31

دقیقه 44: شوت زمینی شریفات از پشت محوطه جریمه، زمینی و خطرناک از کنار دروازه ملوان راهی اوت شد.
دقیقه 45: پاس رو به بیرون یوئل در سمت راست محوطه جریمه به احمدی رسید که ضربه او را صادقی مهار کرد؛ شوت ناگهانی والنتینو روی ریباند را هم قاضی پور از روی خط دور کرد.

⏱لحظات حساس:

این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. 
دو تیم طی 5 تقابل اخیر خود که همگی مربوط به لیگ یک است، هر کدام دو برد کسب کرده اند. 
برد هفته دوم آلومینیوم، تک برد دو تیم طی شش هفته اخیر به شمار می رود.


کد خبر : 1845987 |
09 مهر 1401 ساعت 20:00 |
3.8K بازدید |

2
دیدگاه

قوی سپید در مرداب!

دقیقه 39: ارسال زمینی والنتینو از سمت راست را آزادی در دهانه دروازه با یک بغل پا روانه دروازه کرد؛ توپ روی این ضربه و بعد از برخورد به دستان صادقی، با تیر دروازه برخورد کرده و گل نشد.

آلومینیوم 1- ملوان 0 (وحید محمدزاده – پنالتی 18): وحید محمدزاده در حالی که صادقی به سمت چپ شیرجه زده بود، توپ را زمینی به مرکز دروازه زد تا گل اول میزبان را شاهد باشیم.

مهدی مومنی 71

دقیقه 11: شریفات به زیبایی با دریبل بازیکن پیش روی خود از سمت راست وارد محوطه جریمه شد اما ضربه او را ایمان صادقی به خوبی در اختیار گرفت.

دقیقه 30: مهران احمدی در دهانه دروازه فرصت خوبی برای گل کردن یک ارسال زیبا از سمت راست بود اما ضربه کم دقت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

ترکیب تیم ملوان: 
ایمان صادقی، سعید کریمی، سجاد بازگیر، محسن انبساطی، مسعود کاظمین (مهدی مومنی 53)، پدرام قاضی‌پور، مجیدئ عیدی، سهیل فداکار (ارسلان تفضلی 71)، مصطفی ناییج‌پور، محمدصادق بارانی (میلاد شعبانلو 53)، مهران احمدی.

⚽️ شرح گل:

🟨 اخطار: 

آلومینیوم با کسب پیروزی امشب، دو طلسم را شکست. این، اولین گل و برد خانگی اراکی ها بود که به دست آمد تا آنها چند پله در جدول بالا بیایند. 

🚨اتفاق ویژه: 

دقیقه 25: شوت روی پای محمدرضا آزادی از پشت محوطه جریمه جایی در چارچوب نداشت و از بالای دروازه راهی اوت شد.