آلگری: میلان مدعی اول قهرمانی است

ما باید به تمام توان کار کنیم، زیرا هشت تیم مدعی به نام‌های میلان، اینتر، ناپولی، یوونتوس، لاتزیو، رم، آتالانتا و فیورنتینا در لیگ وجود دارد. میلان روی کاغذ مدعی اول بوده، اینتر تقویت شده، فصل طولانی است و سه ماه آینده از اهمیت زیادی برخوردار است.

مکس آلگری گفت: “ما با تیمی روبه‌رو خواهیم شد که مقابل آتالانتا نمایش خوبی داشت، موقعیت‌هایی زیادی برای گلزنی خلق کرد، دو بار توپ را به تیرک دروازه زد و یک‌بار موفق به گلزنی شد. بازی در خانه سمپدوریا هرگز آسان نیست و لحظاتی در طول بازی وجود خواهد داشت که باید خوب دفاع کنیم. وقتی هواداران سمپدوریا بازیکنان این تیم را به سمت جلو سوق می‌دهند، سخت‌ترین دقایق مسابقه در انتظارمان خواهد بود. 


مکس آلگری، سرمربی یوونتوس مدعی شد میلان بخت اول فتح اسکودتو در فصل جاری محسوب می‌شود.

آلگری: میلان مدعی اول قهرمانی است

به گزارش “ورزش سه”، قرار گرفتن در رتبه چهارم در دو فصل متوالی اصلا باب میل یوونتوس و هوادارانش نیست و هیچ هدفی جز قهرمانی در فصل جاری موجب رضایت این تیم نخواهد شد. مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس پیش از دیدار با سمپدوریا تاکید کرد تیمش بازی دشواری در پیش دارد و حریف بیانکونری هفته گذشته برابر آتالانتا قدرتمند ظاهر شده است.


کد خبر : 1839593 |
30 مرداد 1401 ساعت 17:48 |
521 بازدید |

0
دیدگاه

ماتیا پرین قابل اعتماد بوده و البته مصدومیت بازیکنان نیز بخشی از فصل فوتبال است. ما نگران نیستم و با انرژی فراوان کار می‌کنیم. سه بازی مهم انجام دادیم و همه اعضای تیم احساس خوبی دارند. ما باید بی سر و صدا کار کنیم تا فرم خود را بهتر کرده و هر لحظه قدمی به سمت جلو برداریم.”



منبع لئونارو بونوچی به‌طور کامل آماده نیست و برخی دیگر از بازیکنان در هفته‌های اخیر از جمله پل پوگبا، آنخل دی ماریا و ووچیک شزنی دچار آسیب دیدگی عضلانی شده‌اند. آلگری در این‌رابطه گفت: “مصدومیت عضلانی بازیکنان یوونتوس سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند. دی ماریا یک هفته و شاید 10 روز از میادین دور خواهد بود و یا حتی ممکن است زودتر برگردد. همچنین من نمی‌توانم در مورد مینیسک پوگبا یا آسیب دیدگی شانه وستون مک کنی کاری انجام دهم. مشکل شزنی نیز قابل حل است.