آموزش کامل ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx- آموزش فیوچرز کوینکس + ویدئو -ایران ارز دیجیتال

هر کسی می تواند این دارایی های دیجیتال را ایجاد، خریداری کند و یا بفروشد. در معاملات فیوچرز به نوعی قسمت سهم و یا ارز دیجیتال مورد نظر رت در آینده پیش بینی می کنیم. در قسمتهای Price و Amount ، شما با تعیین کردن قیمت و میزان ارز مورد نظرتان میتوانید معاملات خرید و فروشتان را با اهرم انجام دهید. برای احراز هویت نیز هیچ مشکلی وجود ندارد زیرا شما به ارائه مدارک موردنظر سایت میتوانید بهراحتی احراز هویت خود را انجام دهید با این کار دیگر برای برداشت از حساب خود در صرافی کوینکس محدودیتی نخواهید داشت.

توجه داشته باشید که بعد از فعال کردن این گزینه یک ایمیل برای شما ارسال می شود که کد ارسال شده را باید در کادر موجود در زیر قسمت که ایمیل قرار دهید. اگر می خواهید با پیامک تایید هویت شوید گزینه SMS را انتخاب کنید و شماره تماس خود را وارد کرده و منتظر کد تایید باشید. اگر شما مایل به احراز هویت در این سایت نباشید امکان برداشت تا سقف 10000 دلار را بدون هیچ مشکلی خواهید داشت. بعد از واردکردن کد به مرحله بعد منتقل میشوید. کد ارسالی را در بخش موردنظر وارد کرده و دکمه Next را بزنید.

کاربران ایرانی بهراحتی میتوانند در صرافی کوینکس ثبتنام کنند و حساب خود را نیز وریفای کنند. یکی از بزرگترین مزیتهای این صرافی این است که شما بهراحتی با Ip کشور ایران میتوانید در آن ثبتنام انجام دهید. صرافی کوینکس برای اندروید و ios اپلیکیشنی طراحی کرده است تا شما بهراحتی بتوانید تبادلات خود را از این طریق انجام دهید. به همین دلیل شما میتوانید بهراحتی تبادلات خود را در این صرافی انجام دهید. 3. بخش سوم مربوط به تأیید دومرحلهای است.

این کد را در قسمت موردنظر وارد کنید تا فعالسازی دومرحلهای با موفقیت به پایان برسد. در صفحه جدید یک QR Code و Private Key کد مربوطه را در جایی یادداشت نمایید زیرا در آینده به آن نیاز خواهید داشت. این تعداد از صرافی بایننس کمتر است اما شما میتوانید تمام ارزهای محبوب را در این صرافی خریدوفروش نمایید. عرضه اولیه ارزهای دیجیتال؛ چگونه عرضه اولیه ارز دیجیتال بخریم؟ به گزارش نبض بورس، صرافی بایننس (Binance) یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش و تبادل ارزهای دیجیتال است که با توجه به حجم بالای تراکنشهای Binance یکی از برترین صرافیهای ارزهای دیجیتال محسوب میشود. پس از انتقال تتر از حساب اسپات به فیوچرز، موجودی در دسترس، در سمت راست کادر سفارش قابل رؤیت است.

بعد از واردکردن کد به مرحله بعد منتقل میشوید.

اما این را در نظر داشته باشید که کوینکس تقریباً از تمام ارزهای پرکاربرد پشتیبانی میکند. احتمالا شاید تا به حال درباره امنیت زیاد شنیده باشید. با ورود به این بخش لازم است کد تأییدی که از طرف صرافی کوینکس برایتان ارسال میشود صرافی coinex را وارد نمایید. 2. در قسمت دوم باید شماره موبایل خود را وارد نمایید. ولی در ایران خود صرافی ها ارز را کاربران خریداری و معادل ریالی آن را به کاربران پرداخت می کنند. یکی از تقسیم بندی های که در رابطه با انواع صرافی ها وجود دارد، متمرکز بودن یا نبودن خدمات آنهاست، به این معنا که در صرافی های غیرمتمرکز کاربران دارایی های خود را به کیف پول شخصی شان برده و در صرافی نگهداری نمیکنند، اما صرافی های متمرکز این طور نیست و این نیاز وجود دارد که کاربران دارایی های خود را به کیف پول صرافی ببرند و با این تعریف میتوانیم بفهمیم که امنیت صرافی های غیر متمرکز بالاتر از صرافی های متمرکز است، حالا نکته جالبی که در رابطه با صرافی کوینکس وجود دارد این است که کاربران باید سرمایه خود را برای مدتی در کیف پول صرافی نگهداری کنند؛ در صورتی که بارها و در اطلاعیه ها گوناگون این صرافی ادعا کرده که یک صرافی غیرمتمرکز است اما شواهد نشان دهنده این موضوع نیست.