آنچلوتی: از مصدومیت می‌ترسید، روی کاناپه دراز بکشید!

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید از چهار دیدار ابتدایی خود در لیگ قهرمانان این فصل 10 امتیاز گرفته و در صورت کسب یک تساوی در دیدار فردا شب در خانه لایپزیش، صدرنشینی خود را قطعی خواهد کرد. کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید، در نشست خبری پیش از این دیدار حضور یافت.

آنها پیشرفت کرده و اعتماد به نفس زیادی به دست آورده اند. فکر می کنم فردا شب دیدار بسیار سختی در انتظار ما در آلمان خواهد بود. هر بازی برای این باشگاه صرف نظر از اینکه لیگ قهرمانان باشد یا لالیگا، مهم است. فرصت کمی برای استراحت باقی مانده و ما می خواهیم در شرایط خوبی به مرحله بعد رسیده و در دیدار دوم میزبان باشیم.

کارلو آنچلوتی گفت: “هدف ما در دیدار فردا شب ارائه یک بازی خوب است و اینگونه می توانیم تکلیف مرحله گروهی را روشن کنیم. ما فرصت داریم صدرنشینی را مسجل کنیم و این چیزی است که می خواهیم. در یک دوره بسیار پرفشار از فصل قرار داریم و بازی های زیادی برگزار می شود، اما ما خوب مقاومت کرده ایم. آخرین بازی ام مقابل لایپزیش را در زمان هدایت بایرن مونیخ  به یاد می آورم.


کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد صدرنشینی تیمش در دیدار فردا شب قطعی شود.

آنچلوتی: از مصدومیت می‌ترسید، روی کاناپه دراز بکشید!

اخبار کم کاری بازیکنان به خاطر جام جهانی؟ فکر نمی‌کنم بازیکنان به جام جهانی فکر کنند و آنها باید بدانند که هر چه بیشتر بازی کنند، در شرایط بهتری به این رویداد خواهند رسید. در حال حاضر همه می خواهند تمرین کنند و اگر کسی به دلیل ترس از مصدومیت خواهان تمرین کردن نیست، به او می گویم در خانه بماند و فیلم ها و سریال های خوب و فراوانی وجود دارد. این جمله را همیشه به بازیکنانم می گویم که مصدومیت بخشی از فوتبال است، اگر نمی خواهی آسیب ببینی، روی کاناپه دراز بکش. این اتفاق می تواند در تمرین و با یک تماس خفیف نیز رخ دهد و هیچ کاری نمی توان انجام داد.


کد خبر : 1849911 |
02 آبان 1401 ساعت 20:37 |
5.3K بازدید |

3
دیدگاه

باید تکلیف مرحله گروهی را روشن کنیم:

شرایط بازیکنان رئال مادرید؟ وینیسیوس جونیور قرار است در ترکیب قرار گرفته و بازی کند و او خسته نیست. تحرک بازیکن شماره 9 در زمین برای ما مهم است. معلمی به نام کریم بنزما توانسته رودریگو را به خوبی آموزش دهد و حالا شرایط آسان تر شده است.

شایعات در مورد احتمال جدایی مارکو آسنسیو؟ باشگاه می داند که من در مورد آینده آسنسیو چه فکر می کنم و خود این بازیکن نیز از موضع من مطلع است. اکنون و هنگام وقفه جام جهانی، ممکن است زمان صحبت در مورد این موضوع فرا رسیده باشد و بهتر است قبل از نیم فصل این اتفاق رخ دهد.”



منبع