آنچلوتی: راموس حتما باید به جام جهانی برود

سرخیو راموس
راموس به خاطر کیفیت بالایش حتما باید به جام جهانی برود. او یکی از بهترین دفاع وسط‌های دنیا است.



منبع


کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی 5-1 تیمش مقابل سلتیک و صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

آنچلوتی: راموس حتما باید به جام جهانی برود

آنچلوتی در پایان مسابقه در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

مودریچ
او مثل همیشه خوب بود. لوکا و تونی کروس هیچوقت شما را غافلگیر نمی‌کنند و همیشه خوب هستند. هر دوی آنها این روزها هم در بهترین شرایط هستند.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید امشب آخرین بازی خود در مرحله گروهی چمپیونزلیگ را در سانتیاگو برنابئو مقابل سلتیک انجام داد و با یک پیروزی مقتدرانه با حساب 5-1 موفق شد صعود خود از گروه F را به عنوان صدرنشین جشن بگیرد.

درخشش ستاره‌های برزیلی رئال در تیم ملی کشورشان
وینیسیوس و رودریگو می‌توانند ستاره‌های اصلی تیم ملی کشورشان باشند. ولی چقدر به آنها بازی داده می‌شود؟ این را نمی‌دانم.

این پیروزی برای کارلو آنچلوتی اهمیت ویژه‌ای داشت چرا که او صد و سومین پیروزی خود به عنوان مربی در لیگ قهرمانان را به دست آورد و با عبور از سر الکس فرگوسن به موفق‌ترین مربی تاریخ این رقابتها تبدیل شد.


کد خبر : 1851596 |
12 آبان 1401 ساعت 00:42 |
3.4K بازدید |

1
دیدگاه

آسنسیو
او بهترین بازیکن میدان بود. با والورده حرکات ترکیبی خوبی داشت و با قدرت و موثر بازی کرد. وقتی صاحب توپ نبود هم حرکاتش عالی بود.

پنج گلزن متفاوت در بازی امشب مقابل سلتیک
این بیشتر ذهنی است و به بازیکنان ما از نظر روحی کمک می‌کند. والورده این فصل تغییراتی اساسی کرده و وینیسیوس بیشتر از قبل در محوطه جریمه به دنبال موقعیت‌های بهتر می‌گردد. ما بدون کریم بنزما شرایط خیلی خوبی داشتیم.