آنچلوتی: هرگز نمی‌گویم مسی بهترین بازیکن تاریخ است

شرایط ادن هازارد:«ادن در فرم خوبی است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. شرایط ادن نسبت به قبل از جام جهانی بهتر است و در ادامه فصل به ما بیشتر کمک خواهد کرد.»

آنچلوتی در مورد نگرانی به خاطر شرایط تیم پس از جام جهانی گفت:«نمی توان چیزی را پیش بینی کرد ولی واضح است که تقویمی فشرده پیش رو داریم. سوپرجام اسپانیا و جام جهانی باشگاه ها را به لالیگا و کوپا دل ری اضافه کنید تا بهتر متوجه فشردگی و سختی کار بشوید. تا ماه مارس که بازی های لیگ قهرمانان را هم باید انجام دهیم، همه چیز سخت و پیچیده است. معتقدم باید به ملی پوشانی که در جام جهانی بودند، بیشتر استراحت بدهم، هرچند تا 19 فوریه هر سه روز یک بازی داریم.»

کارلتو در مورد کریم بنزما گفت:«کریم 10 دسامبر به تمرینات برگشت. او کاملا شرایط خوبی داشت و مصدوم نبود. در دو بازی دوستانه 30 و 45 دقیقه بازی کرد و در روزهای اخیر نیز بدون مشکل تمرین کرده است. من وارد تنش اخیر بین او و تیم ملی فرانسه نمی شوم و به من ارتباطی ندارد. فقط می گویم که کریم مصدوم نیست و انگیزه بسیار بالایی دارد.»

1785473

لیونل مسی با آرژانتین فاتح جام جهانی شد و حالا بسیاری معتقدند او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.کارلتو در این رابطه گفت:«دشوار بتوان چنین چیزی گفت و نمی دانم مسی بهترین بازیکن تاریخ است یا خیر. البته هرگز از زبان من چنین چیزی نخواهید شنید و فکر نمی کنم مقایسه بازیکنان دوران های مختلف منصفانه باشد. من تجربه هدایت بازیکنان بزرگی که برنده توپ طلا شده اند را داشته ام. این دوره بازیکنان بزرگ زیادی داشته و در دوره های قبل نیز بازیکنانی بزرگ داشتیم.»

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید فردا از هفته 15 لالیگا در زمین رئال وایادلید به میدان خواهد رفت. رئال دو امتیاز از بارسلونا عقب است و باید از بازی فردا دست پر خارج شود. برای این بازی لوکا مودریچ، ادواردو کاماوینگا و اورلین شوامنی در دسترس نیستند چرا که هنوز از تعطیلات پس از جام جهانی برنگشته اند. ماریانو نیز مصدوم است.

1786033

شایعات پذیرفتن هدایت تیم ملی برزیل:«هرگز از فدراسیون فوتبال برزیل با من تماسی گرفته نشده و مذاکره ای نداشته ایم. تکرار می کنم که من در رئال می مانم و هرگز به مدیران باشگاه نخواهم گفت که قصد جدایی دارم.»

1785683


کارلو آنچلوتی لیونل مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نمی داند و گفت که هر دوره ای بازیکنان برتر و بزرگ خود را داشته است.

آنچلوتی: هرگز نمی‌گویم مسی بهترین بازیکن تاریخ است


کد خبر : 1861810 |
08 دی 1401 ساعت 16:11 |
14.4K بازدید |

18
دیدگاه

این مقایسه‌ها منصفانه نیست

احتمال خرید بازیکن در زمستان:«تیم خوبی داریم و خرید جدید نخواهیم داشت ولی در مورد خروجی ها نظری ندارم. شاید بازیکنی درخواست جدایی بدهد. در حال حاضر از تیم خودم راضی هستم و به سختی بتوان این تیم خوب را تقویت کرد.»



منبع

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت:«شرایط خوبی داریم و خوشبختانه کریم بنزما هم دیگر مصدوم نیست و این برای ما بسیار مهم است. بازیکنان ملی پوشی که از تعطیلات برگشته اند نیز شرایط خوبی دارند هرچند برای بازی فردا روی بازیکنانی که بیشتر تمرین کرده اند، حساب می کنم.»