آیا زمان بهینه ورزش کردن برای تمام افراد یکسان است؟

علت این موضوع هنوز مشخص نیست؛ اما محققان نظریههایی در اینمورد ارائه کردهاند. این موضوع ممکن است فوایدی مانند استفاده از چربی بدن بهعنوان منبع تأمین انرژی جلسات تمرینی داشته باشد.در حالیکه میزان کاهش چربی بدن در شرکتکنندگان مرد در هر دو گروه مطالعاتی برابر بوده است، اما اکسیداسیون چربی در آن دسته از مردانی که عصرها ورزش میکردند نسبت به افراد گروه دیگر بیشتر بوده است و این موضوع میتواند نشانهای از آماده شدن بدن برای ادامهی چربیسوزی در بلندمدت باشد. تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. در صورت مشاهدهی کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر حذف شده و دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد. وقتی چشمها خوب نمیبینند؛ چگونه نزدیکبینی به معضلی شایع در جهان تبدیل شد؟ در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وبسایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد. لطفا پرسشهای نامرتبط با هر پست را در سایت جواب ۲۴ مطرح کنید.3. 1. زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید.2.

طبق یافتههای مطالعهی ما زنانی که بهدنبال کاهش چربی شکم و فشارخون هستند و همزمان میخواهند عضلات پای خود را تقویت کنند باید تمرینات ورزشی صبحگاهی را مدنظر قرار دهند. قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در زومیت را مطالعه کرده و آنها را میپذیرم. بااینحال آنهایی که بهدنبال تقویت عضلات بالاتنه، افزایش قدرت و استقامت و بالابردن میزان مصرف غذای خود هستند بهترین گزینهی پیش روی آنها انجام تمرینات ورزشی در عصر خواهد بود. مطالعات پیشین انجامشده روی موشها نشان داده است که ورزش صبحگاهی به چربیسوزی بیشتر در آنها میانجامد در حالیکه ورزش عصرگاهی باعث کنترل بهتر سطح قند خون موشها میشود. مطالعات پیشین نیز از تفاوت درنتیجهی ورزش صبحگاهی نسبت به انجام تمرینات ورزشی در بعدازظهر یا عصر حکایت میکردند، بااینحال دادههای اندکی در خصوص تأثیر زمان انجام برنامههای تمرینی متنوع وجود داشته است، همچنین اغلب مطالعات پیشین فقط شامل شرکتکنندگان مرد میشد.طبق برخی از برآوردها تنها ۳ درصد از تمام تحقیقات انجامشده در حوزهی علوم ورزشی شامل شرکتکنندگان زن میشود، این رقم برای مطالعات حیوانی ممکن است حتی پائینتر باشد. این اولین مطالعه در نوع خود است که به بررسی نحوهی تأثیر برنامهی ورزشی متنوع بر سلامت فیزیکی افراد با در نظر گرفتن زمان انجام تمرینات میپردازد.

دقت کنید زومیت، وبسایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاههای خود را مطرح میکنند. آیا بدن انسان واقعاً هر هفت سال یک بار خود را بازسازی میکند؟ ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاحدید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.در صورت مشاهدهی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آنها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید. در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بیربط و توهین آمیز حذف خواهد شد.7. هرگونه فعالیت که به قوم، نژاد، دین یا حزب خاصی توهین شود ممنوع است.6. هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بخش دیدگاهها ممنوع است.4. زبان اصلی زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید. کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهدهی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود میشود.8. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهدهی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند.

درمقابل، برای مردانی که بهدنبال تقویت سلامت قلب و متابولیسم بدن و همچنین بهبود احساس تندرستی هستند ورزش عصرگاهی یک گزینهی ایدهآل بهنظر میرسد. از طرف مقابل مردانی که عصرها به انجام تمرینات ورزشی میپردازند از منافع همزمانی با بالاترین سطح متابولیسم بدن بهرهمند میشود. البته برای اثبات این موضوع لازم است دورههای تمرینی تا بیش از ۱۲ هفته ادامه یابند.انتخاب مناسبترین ساعت از روز برای انجام تمرینات ورزشی همچنان یکی از موضوعات داغ بحث در محافل علمی است. برای مثال محققان گمان میکنند که پرهیز از مصرف وعدهی شام میتواند بدن ورزشکاران زن را بهنحوی برای چربیسوزی بیشتر در جلسهی تمرینی صبح روز بعد آماده کند. بااینحال این تحقیقات فقط روی موشهای نر انجام گرفته است و فقط شامل تمرینات هوازی میشدند.مقالهی مرتبط:آیا ۳۰ دقیقه ورزش در روز کافی است؟ تاکنون دادههای متناقضی در اینمورد توسط محققان جمعآوری شده است اما انجام پژوهشهای متنوع و بلندمدت مانند مطالعهی فعلی میتواند به روشنشدن موضوع کمک کند.دستاوردهای این پژوهش در Frontiers in Physiology منتشر شده است. با اینکه مطالعهی بلندمدت فعلی شامل شرکتکنندگان مرد و زن میشود؛ اما محدودیتهایی در زمینهی نمونهی آماری داشته است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سایت فلاویو.