ابراهیم زاده: ما قهرمانی را از پرسپولیس نگرفتیم

صدم را برابر تراکتور می گذارم
ما هر سال قبل از بازی با تراکتور با شما مصاحبه می کنیم! تراکتور تیم سابقم است و همیشه تمرکز صدم را مقابل تیم های سابقم گذاشتم، مخصوصاً تراکتور که از بچگی از آنجا شروع کردم و ۱۰ سال در این تیم حضور داشتم. قهرمانی آوردم و روز های خوبی را سپری کردم اما همیشه تمرکزم را گذاشتم تا کوچکترین لغزشی نداشته باشم. سال گذشته هم بهترین بازی ام را  در اصفهان مقابل تراکتور انجام دادم، گل هم زدم که سالم بود ولی  آفساید اعلام کردند. این بازی هم همانند همه بازی ها است. با تمرکز و توان بیشتر به زمین می روم.


کد خبر : 1838270 |
23 مرداد 1401 ساعت 15:00 |
3K بازدید |

1
دیدگاه

اشتباه کردیم و جریمه شدیم

اشتباه کردیم و جریمه شدیم
من نظر خاصی در مورد داوری ندارم و همیشه می‌گویم کارشناسان نظر بدهند ولی در خبرها که می خواندم گفته بودند اخراج محمدی درست بوده و پنالتی هم باید به نفع ذوب آهن گرفته می شد. این وسط یکی دو نظر متفاوت هم وجود داشت زیرا بازیکن پرسپولیس هم پیراهن باقر پسند را می کشد و هم توپ به دستش می خورد. اتفاقی است که افتاده و تمام شده. باید درس بگیریم، باهوش تر و با تمرکز بیشتر به خصوص مقابل تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس بازی کنیم. مقابل تیم های مدعی اگر اشتباه کنی گران تمام می شود. امیدوارم از این اتفاقات نیفتد و در سایر بازی ها ۱۱ به ۱۱ بازی کنیم‌.

حضور اسکوچیچ به ما انگیزه داد
صد در صد حضور دراگان اسکوچیچ به بچه ها انگیزه داد وقتی سرمربی تیم ملی وقت می گذارد و می آید تا بازی ما را با پرسپولیس ببیند انگیزه خاصی در وجود بچه ها شکل می گیرد. قبل از بازی هم گفتیم که این اتفاق افتاده، انشاالله خبرهای خوبی برسد. حداقل یکی دو نفر از بچه‌های ما لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. انشاالله که این اتفاق بیفتد.


ذوب آهن که همیشه آمار و ارقام خوبی مقابل تیم پرسپولیس داشته روز گذشته هم یک امتیاز را در اصفهان حفظ کرد.

خوب شد که بازی اول با پرسپولیس بود
به نظر من وقتی بازی های ابتدایی یک تیم با تیم های مدعی بیفتد بهتر است چون تیم ها تازه از شرایط بدنسازی خارج شدند. تا اینکه بخواهند سیستم خود را پیاده کنند کمی زمان می برد و از هفته چهارم پنجم به بعد تیم ها شکل می گیرند. ما هم نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم. نفرات با کیفیتی داشتند و امسال هم جزو مدعیان هستند ولی ما بازی را خوب شروع کردیم. نیمه دوم یک اخراجی دادیم و یک نیمه ده نفره بازی کردیم. مقابل تیم های مدعی ده نفره بازی کردن خیلی سخت است، چون بازیکنان با کیفیتی دارند که در لحظه می توانند نتیجه بازی را عوض کنند. ولی من از بازیکنان تشکر می کنم غیرت گذاشتند، تلاش کردند و ۴۵ دقیقه جای نادر محمدی را پر کردند. توانستیم سربلند از زمین بیرون بیاییم.

از حمایت همه جانبه ممنونم
از هواداران تشکر می کنم که نتوانستیم آنها را در استادیوم ببینیم. از مجموعه باشگاه متشکرم که همه جوره دارند حمایت می کنند‌ انشاالله این حمایت ها تداوم پیدا کند و تا آخر فصل بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.



منبع

به گزارش “ورزش سه”، مسعود ابراهیم زاده اعتقاد دارد خوش شانس بودند که در هفته اول به مصاف پرسپولیس رفتند زیرا تیم ها هنوز روی هم شناخت آنچنانی ندارند و این موضوع به نفع شان تمام شده و در نهایت توانستند سه امتیاز حساس را در شروع کار بگیرند.
گفت و گو با کاپیتان سبزپوشان اصفهان در زیر پیش روی شما است:

ما قهرمانی را از پرسپولیس نگرفتیم
وی در مورد فصل گذشته که با گرفتن دو امتیاز از پرسپولیس اجازه قهرمانی به این تیم نداند گفت: پرسپولیس یک زمانی به پست ما خورد که استقلال در بازی قبل امتیاز از دست داده بود و پرسپولیس نیاز به این برد داشت ولی ما شرایط خیلی بهتری در نیم فصل دوم داشتیم. پنج بازی متوالی را بردیم و تیممان در روند خوبی بود، به هیچ تیمی هم باج نمی دادیم. مقابل  پرسپولیس هم خوب کار کردیم، جلو افتادیم و سر یک اتفاق گل خوردیم ولی ما جلوی قهرمانی پرسپولیس را نگرفتیم چون این تیم بازی هایی را واگذار کرد که دور از انتظار بود ولی به ما ارتباطی نداشت. ما مقابل همه تیم ها با تمام توان بازی میکنیم.