اختر: منطقی بازی کنیم، نتیجه خوبی می‌گیریم

ادموند اختر پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار ایران و ولز به خبرنگار ما گفت: تمام ما پیشکسوتان و هواداران فوتبال دلخوش به نتیجه گرفتن تیم ملی هستیم. امیدوارم بچه ها بعد از شکست مقابل انگلیس به شرایط خوب رسیده باشند و در بازی با ولز یک عملکرد منطقی داشته باشند.


ادموند اختر می‌گوید ولز تیم قدرتمندی است اما با بازی منطقی مقابل این تیم ایران می تواند نتیجه خوبی به دست آورد.

اختر: منطقی بازی کنیم، نتیجه خوبی می‌گیریم

به گزارش “ورزش سه”، لحظه شماری برای سوت آغاز دومین بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 آغاز شده است. شاگردان کارلوس کی‌روش قرار است این بار در مقابل گرت بیل و یارانش صف آرایی کنند که با توجه به نتایج دور اول و به منظور جلوگیری از وداع زودهنگام با جام محکوم به گرفتن امتیاز از این بازی هستند.


کد خبر : 1855362 |
03 آذر 1401 ساعت 22:56 |
2.9K بازدید |

0
دیدگاه

از ولز مساوی هم بگیریم، همه چیز دست خودمان است

اختر در پایان افزود: ما همیشه در هر تورنمنتی از 18 بازیکن استفاده می کنیم. دوست داشتم آقای کی روش از بین برخی بازیکنان جوان مثل محبی، قایدی، نورافکن، فلاح و… هم چند بازیکن به جام جهانی می برد تا بتوانند از نزدیک با جو این تورنمنت آشنا شوند. با این حال الان شرایط تیم ملی مهم تر است و امیدوارم با عملکرد منطقی نتیجه خوبی در بازی جمعه به دست بیاید.



منبع

او ادامه داد: از حق نگذریم که ولز 80 درصد تیم انگلیس است. بنابر این بازی سختی پیش رو داریم. انتظار دارم بچه های ایران یک بازی زیبا ارائه دهند. فارغ از اینکه چه نتیجه ای خواهد داشت. اگر در بازی با ولز بتوانیم امتیاز بگیریم، سرنوشتمان برای ادامه جام در دیدار با آمریکا دست خودمان است. امیدوارم این اتفاق خوب برای تیم ما بیفتد و خداوند کمک کند تا بتوانیم با یک بازی آبرومندانه توأم با نتیجه گرفتن مقابل ولز و آمریکا داشته باشیم.