ادامه تبعید سانچو: تن‌هاخ به او اعتماد ندارد


کد خبر : 1866560 |
04 بهمن 1401 ساعت 17:20 |
207 بازدید |

0
دیدگاه


با وجود بازگشت جیدون سانچو به تمرینات یونایتد اما بی‌مهری اریک تن‌هاخ به این وینگر انگلیسی ادامه دارد و نام سانچو در فهرست بازیکنان یونایتد برای بازی فردا در جام اتحادیه دیده نمی‌شود.

ادامه تبعید سانچو: تن‌هاخ به او اعتماد ندارد

شاید به خاطر اهمیت این مسابقه از دید اریک تن‌هاخ است که او تصمیم گرفته تنها با بازیکنانی که به آنها اعتماد کامل دارد به میدان برود و سانچو دست کم در حال حاضر چنین بازیکنی نیست.

1794751



منبع

به گزارش “ورزش سه”، جیدون سانچو اخیرا به یکی از بازیکنان خبرساز منچستریونایتد تبدیل شده است. چندی پیش اعلام شد که سانچو توسط سرمربی یونایتد از تیم کنار گذاشته شده و او اعلام کرد به هلند می‌رود تا مدتی زیر نظر متخصصین برای پشت سر گذاشتن مشکلات جسمی و روحی‌اش تلاش کنند.

1794750

منچستریونایتد فردا شب در نیمه‌نهایی جام اتحادیه به مصاف ناتینگهام فارست می‌رود. بعد از شکست مقابل آرسنال در لیگ برتر تن‌هاخ و شاگردانش روی این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند چرا که جام اتحادیه بهترین فرصتی است که آنها در این فصل برای رسیدن به جام در اختیار دارند.

هفته گذشته اما سانچو به مجموعه تمرینی منچستریونایتد، کرینگتون، رفت و با اضافه شدن او به تمرین‌های این تیم اعلام شد رابطه او و اریک تن‌هاخ بهبود یافته است. با اینحال، امروز با اعلام فهرست بازیکنان یونایتد برای دیدار با ناتینگهام فارست نام سانچو در این فهرست دیده نشد تا مشخص شود سرمربی شیاطین سرخ معتقد است او هنوز شرایط حضور در میدان را ندارد.