ادعای بزرگ: بارسا زیر پای یک رئالی نشست!


یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد بارسلونا با مارکو آسنسیو، وینگر رئال مادرید، وارد مذاکره شده است. سؤال بزرگ این است که آیا بعد از 27 سال شاهد انتقال یک رئالی به بارسا خواهیم بود؟

ادعای بزرگ: بارسا زیر پای یک رئالی نشست!

قرارداد آسنسیو با رئال در تاریخ 30 ژوئن به پایان می‌رسد و پرز پیشنهادی برای تمدید به این وینگر اسپانیایی ارائه داده است. ولی از آن زمان تا امروز دو طرف به هیچ توافقی دست پیدا نکرده‌اند؛ چرا که درخواست‌های آسنسیو بیشتر از میزانی است که برای بلانکوس قابل پذیرش باشد.

ولی هر چه زمان بگذرد و به تابستان نزدیک بشویم، احتمال ماندگار شدن او در رئال کمتر خواهد شد. شرایط او با مودریچ و کروس فرق دارد که به خاطر سن بالا و محبوبیت فوق‌العاده‌ای که در برنابئو دارند رئالی ماندنشان قطعی به نظر می‌رسد. آسنسیوی 27ساله چندین سال تا پایان فوتبالش فاصله دارد و تیم‌هایی بزرگ از جمله بارسا خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

آسنسیو چند ماه پیش مدیر برنامه‌های خود را کنار گذاشت و همکاری با خورخه مندس را آغاز کرد. مندس رابطه خوبی با باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس و البته بارسلونا دارد. اسپورت می‌گوید این رابطه خوب باعث شده احتمال پیوستن مارکو به بارسا مطرح شود. مندس چند پیشنهاد به وینگر اسپانیایی ارائه داده که یکی از آنها پیوستن به بلوگرانا است.

1795091

باید دید آیا طلسم انتقال یک رئالی به نوکمپ بعد از 27 سال شکسته می‌شود و شاهد حضور آسنسیو با پیراهن آبی‌اناری بارسلونا خواهیم بود؟



منبع

اما امروز روزنامه اسپورت، چاپ کاتالونیا، ادعایی مطرح کرد که مسلما واکنش‌های زیادی به دنبال خوهد داشت. اسپورت اعلام کرد بارسلونا به دنبال جذب این وینگر اسپانیایی است. انتقال بازیکن از بارسا به رئال یا برعکس، همیشه با تنش‌هایی بزرگ همراه بوده و انتقال احتمالی آسنسیو به نوکمپ هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

1795090

کد خبر : 1866779 |
05 بهمن 1401 ساعت 22:19 |
51.9K بازدید |

15
دیدگاه

بر اساس گزارش روزنامه اسپانیایی مدیران بارسلونا در گفت‌وگوهای خود با خورخه مندس برای به خدمت گرفتن دو بازیکن اعلام آمادگی کرده‌اند: روبن نوس و مارکو آسنسیو. البته اسپورت می‌گوید هنوز هیچ توافق لفظی بین بارسلونا و آسنسیو به دست نیامده است. در واقع ستاره اسپانیایی همچنان دودل است و درباره آینده‌اش تصمیم نگرفته است.

نکته‌ای که اسپورت به آن اشاره می‌کند این است که با توجه به پایان قرارداد آسنسیو در تابستان آینده، او از تاریخ یک ژانویه طبق قوانین فیفا اجازه داشته با دیگر باشگاه‌ها مذاکره را آغاز کند و حتی پیش‌قرارداد امضا کند.

به گزارش “ورزش سه”، مارکو آسنسیو، بازیکنی که هفت فصل با پیراهن رئال مادرید بازی کرده است، در حال حاضر مشغول مذاکرات با لوس بلانکوس برای تمدید قرارداد است.