ادعای عجیب سرمربی لیگ برتری درباره بازی جنجالی


سرمربی پاس گرگان صحبت های عجیبی را در رابطه با قضاوت بازی تیمش و پیکان مطرح کرد.

ادعای عجیب سرمربی لیگ برتری درباره بازی جنجالی

سگندوینی خاطرنشان کرد: سازمان لیگ و کمیته داوران با توجه به حساسیت بازی كه جدال دو تیم بالای جدول بود، نباید حدالمکان از داور، ناظر فنی و ناظر داوری از تهران استفاده می‌کرد. این کار باعث تعجب و تامل است كه چطور دوستان در سازمان ليگ چنین چینش‌هایی را انجام مي‌دهند.

ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و ست‌های باخته با اختلاف 2 امتیاز بود، اما ست سوم را با 9 اختلاف بردیم و در ست چهارم هم همه می‌دانند که چه اتفاقی افتاد.


کد خبر : 1865690 |
30 دی 1401 ساعت 10:08 |
254 بازدید |

0
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه”، عيسی سنگدوينی، سرمربی تیم والیبال پاس گرگان پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: در ابتدا به هر دو تیم که بازی تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند خسته نباشید می‌گویم. به تیم پيكان که پیروز شد هم تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودم که دلاورانه در مقابل تیم پیکان جنگیدند هم خداقوت می‌گویم و از هواداران خونگرم گرگانی که شور و شوق خاصی به والیبال آوردند هم به صورت ویژه تشکر می‌کنم. دست تک‌تک هواداران را می‌بوسم، چون آنها حامی و سرمایه اصلی تیم پاس هستند که به بازیکنان انرژی مثبت می‌بخشند.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان افزود: در ست چهارم در امتیاز ۲۴ بر ۲۳ که سرنوشت بازی را رقم می‌زد توپ بازيكن ما كه به دست مدافعين حريف برخورد كرد و روانه اوت شد، اما با اشتباه داوری نتيجه بازی عوض شد. باشگاه پيكان حتي داور خط را از استان دیگری آوردند که طبق قانون اين كار درست بود، اما سرداور چندین بار رای داوران خط را وتو کرد و رايي که در پوئن ۲۳ بر ۲۴ به نفع ما بود ندیده گرفت. البته در امتياز آخر حرکت جالب ناظر داوری هم جالب بود؛ وي با دست به سرداور نشان داد که بازی را تمام کند!

وی گفت: با توجه به اینکه ساعت پرواز وی ساعت 18 بود، خیلی هم نگران و مضطرب بود كه اگر بازی به ست پنجم مي‌رفت، وی و تیم پیکان از پرواز جا بمانند!!! حالا قضاوت با خود شما؛ از مجموعه فدراسیون تقاضا دارم با توجه به حساس بودن چنین بازی‌هایی همه اعضای اجرایی از جمله سرداور، ناظر داوری و ناظرفنی از تهران انتخاب نشود و اگر چنانچه حقی از تیم پاس اجحاف شده باشد، باعث و بانی‌اش را به خداوند می‌سپارم، چون تیم پاس تیمی است که با هیچ هزینه در والیبال فعالیت کرده و فقط به والیبال ایران خدمت می‌کند.



منبع