اردوی تیم ملی فرانسه خانوادگی شد!

دو تورام در حالی با هم به کلرفونتین رسیدند. که مارکوس این مکان را به خوبی می شناسد: او در حال حاضر 9 بار دعوت شدن به اردوی تیم ملی را در کارنامه خود دارد.

1781808

یکی دیگر از نقاط مشترک بین این دو لبخندی به پهنای صورت است که قبل از پیوستن به بقیه بازیکنان روی لب داشتند تا شادی دو برادری که پا جای پای پدر پرافتخار خود می‌گذارند را به تصویر بکشد.


فرزندان لیلیان تورام، ستاره سابق تیم ملی فرانسه برای حضور در اردوی خروس‌ها راهی کمپ این تیم شدند.

اردوی تیم ملی فرانسه خانوادگی شد!


کد خبر : 1896903 |
01 فروردين 1402 ساعت 15:51 |
761 بازدید |

0
دیدگاه

با ورود برادران تورام به کلرفونتن

خفرن، برادر کوچک‌تر، در نیس بازی می کند در حالی که برادر بزرگ‌تر، مارکوس، بیش از هزار کیلومتر دورتر در آلمان و مونشن گلادباخ بازی می‌کند. حالا این دو برادر برای یافتن یکدیگر،  جایی بهتر از تیم ملی فرانسه پیدا نکرده اند.

به گزارش “ورزش سه” با شروع اردوی تیم ملی فرانسه یکی از جذاب‌ترین سوژه‌های این فیفادی برای خروس‌ها، حضور برادران تورام است.

فرزندان لیلیان برای انجام دو بازی بعدی آبی‌ها در مرحله مقدماتی یورو 2024 انتخاب شده‌اند. بازی اول در روز جمعه 24 مارس برابر هلند در ورزشگاه پارک دو فرانس و بازی بعدی در روز دوشنبه، برابر ایرلند در دوبلین انجام خواهد شد.

خفرن نیز قبلاً به کلرفونتن آمده بود و عضوی از تیم‌های پایه زیر 16 تا 19 سال بوده اما او هنوز افتخار حضور در شاتو، اقامتگاه آبی ها را نداشته است و اولین حضور خود را جشن می‌گیرد.

سایر بازیکنان نیز در اوایل بعد از ظهر به کلرفونتن رسیدند تا انتظارات برای ثبت عکس از لحظه پیاده شدن از ماشین و بالا رفتن از پله‌های قلعه مانند رژه هفته مد را برآورده کنند.



منبع

مارکوس برای حمایت از برادر کوچکش که مطمئناً مرعوب فضا شده بود، با هم از یک وسیله نقلیه پیاده شدند تا از پله ها بالا بروند تا لباس هایی که برای بدست آوردنش مدیون شانس نبودند را بپوشند.