ارزیابی نایکی: هالند-امباپه جانشین مسی-رونالدو


شرکت نایکی که قراردادی نجومی با ارلینگ هالند امضا کرده معتقد است او در کنار کیلیان امباپه در سال‌های آینده مثل زوج مسی-رونالدو چهره‌های اصلی دنیای فوتبال خواهند بود.

ارزیابی نایکی: هالند-امباپه جانشین مسی-رونالدو

نایکی از این پس از ارلینگ هالند در پروژه‌های خود به عنوان “سانتر فوروارد” افسانه‌ای یاد خواهد کرد و این عنوانی است که پیش از این به رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل تعلق داشت که در سال 2011 بازنشسته شده بود. منابع خبری می‌گویند ارلینگ هالند از این پس با شماره 9 در تبلیغات نایکی حضور خواهد داشت و از او با عنوان سانتر فوروارد افسانه‌ای یاد می‌شود.

رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند قراردادی که به امضای نایکی و هالند رسیده گران‌ترین قرارداد اسپانسرینگ بین شرکت‌های تولید تجهیزات ورزشی و یک فوتبالیست است. این در حالی است که رقم این قرارداد رسانه‌ای نشده است.

1837479


کد خبر : 1898466 |
11 فروردين 1402 ساعت 23:56 |
18.9K بازدید |

8
دیدگاه

روزنامه انگلیسی تلگراف به نقل از منابع درون شرکت نایکی می‌گویند این کمپانی معتقد است ارلینگ هالند و کیلیان امباپه در سال‌های آینده چهره‌های اصلی دنیای فوتبال خواهند بود و سرمایه‌گذاری روی این دو از نظر تجاری بهترین استراتژی ممکن است. این کمپانی اطمینان دارد که در سال‌های آینده زوج هالند و امباپه همان اهمیتی را خواهد داشت که در سال‌های گذشته زوج مسی-رونالدو از آن برخوردار بود.

1837480

نایکی شم بالایی در شناسایی ستاره‌های بزرگ دنیای ورزش از اولین سال‌های شروع به درخشش آن‌ها دارد. از جمله ستاره‌هایی که نایکی خیلی زود با آن‌ها قرارداد اسپانسرینگ امضا کرد و بعد از مدتی به اسطوره‌های بزرگ ورزش‌هایشان تبدیل شدند می‌توان به لبرون جیمز در بسکتبال و رافائل نادال در تنیس اشاره کرد.



منبع

ارلینگ هالند با انتشار یک توییت امضای قرارداد با نایکی را تایید کرد. این ستاره نروژی پیش از این هم با شرکت تجهیزات ورزشی آمریکایی قرارداد داشت اما قرارداد او به پایان رسیده بود. با توجه به اوج‌گیری این ستاره نروژی منچسترسیتی دو رقیب نایکی، آدیداس و پوما، تلاش زیادی کردند تا غول نروژی را از چنگ رقیب‌شان در بیاورند اما در نهایت او تصمیم گرفت سفیر برند نایکی بماند.

1837481
به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هالند با امضای قراردادی با شرکت نایکی به عنوان چهره تبلیغاتی این شرکت انتخاب شد و تا پایان دوران فوتبالش با کفش‌های این کمپانی به میدان خواهد رفت و در تبلیغات نایکی حاضر خواهد شد.