استقلال خوزستان در بازی سرنوشت مقابل فجرسپاسی


کد خبر : 1867394 |
09 بهمن 1401 ساعت 09:41 |
193 بازدید |

0
دیدگاه

به گزارش “ورزش سه”، تیم های سابقا لیگ برتری فوتبال ایران اکنون رقابتی دیدنی را در این هفته از لیگ آزادگان پیش رو خواهند داشت. فجرسپاسی بعد از شکست هفته گذشته اکنون در خانه برابر استقلال خوزستان مدعی قرار خواهد گرفت و از دست دادن امتیاز در این جدال می‌تواند شانس شیرازی‌ها را برای صعود کاهش دهد.

امید اصلی هر دو تیم هم تقابل خیبر خرم آباد و سایپا در این هفته است؛ جایی که امتیاز دادن و توقف دو تیم در صورت پیروزی آنها می‌تواند شرایط بازگشت به جایگاه دوم و اطمینان بخش صعود را نیز افزایش دهد.



منبع


یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته از لیگ دسته اول در استادیوم حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

استقلال خوزستان در بازی سرنوشت مقابل فجرسپاسی

اتفاقی که باعث شده تا اکنون تقابل دو تیم از بالاترین اهمیت در این هفته برخوردار باشد. استقلال خوزستان اکنون با 28 امتیاز جایگاه پنجم جدول را از آن خود کرده و همسایه فجرسپاسی 29 امتیازی قرار دارد. این در حالیست که شمس آذر با 38 امتیاز جایگاه مناسبی در صدر از آن خود کرده و رقابت برای جایگاه دوم بین تیم‌های خیبر خرم آباد، سایپا، فجرسپاسی، استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم و حتی مس شهربابک دست به دست می‌شود.

استقلال خوزستان و سیروس پورموسوی به خوبی از اهمیت امتیازات این بازی آگاه هستند و می‌توانند برای استارت فرار بزرگ خود چشم به جدال حافظیه شیراز بدوزند. جایی که پورحمیدی درون دروازه این تیم به عنوان یکی از برترین گلرهای این فصل از امیدهای اصلی آبی‌پوشان محسوب می‌شود و با خط تهاجمی قدرتمند و گلزن خود با حضور امیر وزیری پناه، جواد آقایی پور، ایمان رازانی، ابوالفضل اعلایی  و … امیدوار به یک اتفاق بزرگ خواهند بود. باید دید در نهایت تقابل مهدی رجب زاده و سیروس پورموسوی به سود کدامیک تمام خواهد شد و استقلال خوزستان و فجرسپاسی بالاخره قامت مدعی اصلی صعود به لیگ برتر را خواهند گرفت یا خیر.

در سمت مقابل نیز استقلال خوزستان قرار دارد. شاگردان سیروس پورموسوی در لحظات پایانی دیدار مقابل استقلال ملاثانی یک برد ارزشمند را از دست دادند. آنها که می‌توانستند با این برد جایگاه دوم جدول را در روز توقف مدعیان از آن خود کنند، با یک پنالتی بحث برانگیز بازی را با تساوی خاتمه دادند.