استقلال ساپینتو ناموفق در بازی‌های شش امتیازی

بااین تفاصیل آنها ۱۳ امتیاز را از ۱۸ امتیاز  ممکن از دست دادند تا هر چه بیشتر امیدهایشان برای دفاع از عنوان قهرمانی کمرنگ تر شود.

این در حالی است که تا به امروز ساپینتو از بازی مقابل ۵ تیم بالای جدول و ۱۸ امتیاز ممکن تنها موفق به کسب ۵ امتیاز شده است که این نتایج برای مدافع عنوان قهرمانی به هیچ وجه نمی تواند قابل قبول باشد.

آنچه مسلم است معمولا در رقابت های لیگ، تیم هایی می‌توانند به کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشند، که موفق شوند جدال با تیم های مدعی را به سود خود به اتمام برسانند یا در بدترین بتوانند با کسی یک تساوی زمین را ترک کنند، بازی هایی که اصطلاحا به آن ۶ امتیازی می گویند.

به این ترتیب اولین جدال سرمربیان پرتغالی لیگ برتر در آغاز لیگ بیست و دوم را مورایس به نفع خودش به پایان رساند تا آبی پوشان پس از پشت سر گذاشتن یک فصل طعم شکست را بچشند.

1793229


کد خبر : 1865647 |
29 دی 1401 ساعت 21:10 |
1.6K بازدید |

0
دیدگاه

یادداشت؛

باید در ادامه منتظر بمانیم و ببینیم آیا آبی پوشان در ۱۴ هفته باقی مانده می توانند فاصله خودشان را با صدر جدول جبران کنند یا خیر ؟ فاصله ای که هفته به هفته در حال افزایش است.

به گزارش ورزش سه، استقلال در روزی که می‌توانست لااقل با یک تساوی ورزشگاه نقش جهان را ترک کند، در دقایق پایانی با یک پنالتی ناشیانه قافیه را به سپاهان واگذار کرد تا روند نتایج ضعیف ساپیننو در برابر تیم های بالا نشین جدول همچنان ادامه داشته باشد.

استقلالی ها در شرایطی بازی را به رقیب اصفهانی خود واگذار کردند، که در دیدار رفت نیز در تهران با دوگل مغلوب شاگردان مورایس شدند و این دیدار برای آنها تا حدی جنبه انتقامی داشت.

با نگاهی به جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته شانزدهم یا به نوعی در پایان هفته ابتدایی نیم فصل دوم، شاگردان ریکاردو ساپینتو در جایگاه ششم قرار دارند.

1793231

به نوعی آنها تنها ۲۷ درصد از جمع کامل امتیازات حساس را به دست آوردند.



تیم فوتبال استقلال پس از انجام شانزده بازی در برابر پنج تیم بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر، اکثر امتیازات ممکن را از دست داده است.

استقلال ساپینتو ناموفق در بازی‌های شش امتیازی

* عملکرد ساپینتو مقابل ۵ تیم بالای جدول :
سپاهان – باخت
گلگهر – برد
پرسپولیس – مساوی
مس رفسنجان – مساوی
تراکتور – باخت
سپاهان – باخت



منبع

پسران آبی تا این مقطع از فصل ، دو دیدار رفت و برگشت را به سپاهان واگذار کردند.
همچنین در برابر تراکتور نیز در تبریز بازی را باختند. آنها در مقابل تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان تنها دو امتیاز کسب کردند و تنها در برابر گل گهر در شهر سیرجان موفق به برتری شدند.