اسپالتی: اوسیمن اژدهای دو سَر است!

1833823
عملکرد ناپولی در بازی مقابل تورینو
ما در مقابل حریفی درجه‌یک عالی بازی کردیم. قبل از این بازی نگرانی‌هایی داشتم که شاید برخی بازیکن‌ها حواس‌شان به بازی‌های ملی باشد و به خاطر دعوت شدن یا نشدن به تیمهای ملی‌شان با تمرکز کافی بازی نکنند ولی آنها امشب عالی بودند و ما با ارائه یک بازی برتر با شایستگی پیروز شدیم.

اوسیمن اژدهای دو سر است!
گل سوم ما در این بازی یعنی گل دوم اوسیمن همیشه در خاطرم می‌ماند. در آینده هر وقت با دوستهایم صحبت کنم و بخواهیم از خاطرات زیبای فوتبالی‌مان بگوییم این گل برای من یکی از آنها است. اوسیمن مثل اژدها است و ما در ناپولی می‌دانیم که وقتی او در محوطه جریمه باشد موقع ارسال‌ها انگار یک نفر اضافه برای سر زدن داریم. او واقعا یک اژدهای دو سر است.

ناپولی حتی بعد از گل چهارم به دنبال گلزنی بود
ما حتی وقتی 4-0 جلو افتاده بودیم از تلاش برای گلزنی دست برنمی‌داشتیم. انگار که تفاضل گل برای تیم اهمیت حیاتی داشت. دیدن اینکه بازیکنان ناپولی به پیراهن‌شان اینقدر عشق می‌ورزند و برایش ارزش قائلند واقعا لذت‌بخش بود.



منبع


لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل تورینو به ستایش از اوسیمن که در این بازی دو گل به ثمر رساند پرداخت و او را به اژدهایی دو سر تشبیه کرد.

اسپالتی: اوسیمن اژدهای دو سَر است!

حریفان ضعیف نیستند، ناپولی خیلی پرقدرت است
اینکه ما با اختلاف زیاد پیروز می‌شویم به علت ضعف حریفان نیست بلکه به علت درخشش بازیکنان ناپولی است. قبل از جام جهانی برخی رسانه‌ها ما را به شکل هدفهمند مورد انتقاد قرار می‌دادند و می‌گفتند بعد از جام جهانی محو می‌شویم. ولی دیدیم که بقیه حریفان بعد از جام جهانی ضربه خوردند ولی ما همچنان به همان خوبی قبل ادامه دادیم.

دو گل از گلهای ناپولی در این بازی توسط ویکتور اوسیمن به ثمر رسید و کواراتسخلیا از روی نقطه پنالتی و اندومبله دیگر گلهای ناپولی را وارد دروازه تورینو کردند.

به گزارش “ورزش سه”، ناپولی به عنوان صدرنشین بلامنازع سری آ امشب در هفته بیست و هفتم این لیگ در یک بازی خارج از خانه به مصاف تورینو رفت و با ارائه یک بازی برتر موفق شد حریفش را 4-0 شکست بدهد.

اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی پایان مسابقه به ستایش از بازیکنانش پرداخت و گفت نباید پیروزی‌های بزرگ تیمش را ناشی از ضعف حریفان دانست و از آنها انتقاد کرد چرا که عامل پیروزی‌های ناپولی درخشش بازیکنان این تیم و تلاش خستگی‌ناپذیر آنها برای پیراهن این باشگاه است. 


کد خبر : 1896635 |
28 اسفند 1401 ساعت 20:40 |
786 بازدید |

0
دیدگاه