اسکالونی: تا وقتی مسی بخواهد از او دعوت می‌کنم


لیونل اسکالونی گفت که لئو مسی تا زمانی که بخواهد در تیم ملی آرژانتین بازی خواهد کرد و کسی مانعش نمی‌شود. او در مورد جایزه بهترین مربی سال فیفا نیز حرف زد.

اسکالونی: تا وقتی مسی بخواهد از او دعوت می‌کنم


کد خبر : 1896948 |
01 فروردين 1402 ساعت 23:58 |
7.9K بازدید |

2
دیدگاه

خودم را برتر از آنچلوتی و گواردیولا نمی دانم

لیونل اسکالونی در مورد بازی‌های دوستانه برابر پاناما و کوراسائو گفت: «مثل هر رقابتی برای این دو بازی آماده شده ایم. پیراهن تیم ملی آرژانتین اجازه نمی دهد هیچ دیداری را دست کم بگیریم. قطعا جشن مردم روی سکوها قابل درک است ولی ما در زمین فقط به فوتبال و کسب پیروزی فکر می‌کنیم.»

مسی در جام جهانی 2026: «شرایط لئو خوب است و می‌تواند تا زمانی که بخواهد بازی کند. او اگر بخواهد ما هرگز مانعش نمی‌شویم و من نیز همیشه از او دعوت خواهم کرد.»

به گزارش “ورزش سه”، آرژانتین پس از فتح جام جهانی 2022 بامداد جمعه در یک بازی دوستانه به مصاف پاناما خواهد رفت و از مدت‌ها پیش تب این بازی بین آرژانتینی ها داغ است و همه دوست دارند قهرمانان محبوب خود را از نزدیک ببینند.

1806600

بهترین تیم ملی تاریخ آرژانتین: «رودریگو دی‌پل در این مورد نظرش را گفته ولی مقایسه درست نیست. دیگر به این مقایسه ها عادت کرده ایم. هر سه تیم ملی آرژانتین قهرمان جهان(1978، 1986 و 2022) از نظر من بهترین هستند. تیم ملی آرژانتین متعلق به همه مردم است و خوشحالم که یک ملت را شاد کردیم. دوست دارم مردم حس کنند که ملی پوشان نیز یکی از خود آنها هستند.»

شور و شعف عمومی در آرژانتین پس از قهرمانی: «در کوچه و خیابان از نزدیک جشن های قهرمانی را دیدیم و به وضوح شادی ملت را حس کردیم. مردم هنوز خوشحالند و به ما مثل قهرمانان ملی نگاه می‌کنند. از این بابت افتخار می کنم. در این قهرمانی فقط ما و بازیکنان نقش نداشتیم. خیلی‌های دیگر نیز تلاش کردند و مردم آنها را نمی‌شناسند. امیدوارم بازهم بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.»



منبع

کسب جایزه بهترین مربی سال فیفا: «قهرمانی در جام جهانی معنای زیادی دارد اما خودم را بالاتر از کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا نمی‌دانم. قطعا از کسب این جایزه احساس غرور می کنم.»

1834470