اسکالونی در یک‌قدمی تمدید قرارداد با آلبی‌سلسته

تاپیا بلافاصله بعد از پایان جام جهانی قطر هم در مواجهه به سوالات رسانه‌ها درباره قرارداد اسکالونی گفته بود:” هر دوی ما به قول‌مان وفاداریم”.

1802466

لیونل مسی، ستاره بزرگ آرژانتین، هم چند هفته پیش در مصاحبه‌ای که با روزنامه اوله داشت به این موضوع اشاره کرد و گفت از توافق فدراسیون کشورش و اسکالونی برای تمدید قرارداد او خبر دارد. مسی گفت اینکه آلبی‌سلسته به عنوان قهرمان دنیا به روند فعلی‌اش ادامه دهد و شاهد تغییر نباشد اهمیت زیادی دارد.



منبع

کلودیا تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، حتی پیش از شروع جام جهانی 2022 در جریان تور آماده‌سازی آلبی‌سلسته در ایالات متحده به رسانه‌ها گفت که آرژانتینی‌ها قصد دارند قرارداد اسکالونی را تمدید کنند. اما تا این لحظه دو طرف به صورت رسمی در این باره به توافق نرسیده بودند.


یک رسانه آرژانتینی می‌گوید لیونل اسکالونی برای تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال آرژانتین به توافق رسیده و تا پایان جام جهانی 2026 سرمربی آلبی‌سلسته خواهد بود.

اسکالونی در یک‌قدمی تمدید قرارداد با آلبی‌سلسته

اما سرمربی فعلی آرژانتین پیش از دیدارهای دوستانه ماه مارس پای تمدید قراردادش با فدراسیون آرژانتین را امضا خواهد کرد. اسکالونی سال 2018 به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور انتخاب شد. او تا این لحظه سه جام قهرمانی فتح کرده است: کوپا آمه‌ریکا، فینالیسیما و جام جهانی.

1802465


کد خبر : 1870773 |
27 بهمن 1401 ساعت 20:25 |
1.1K بازدید |

0
دیدگاه

گزارش اختصاصی TyC Sports

اسکالونی که در قطر دست به کاری بزرگ زد و با تیم ملی آرژانتین فاتح جام جهانی 2022 شد در حال حاضر به همراه خانواده‌اش در مایورکای اسپانیا به سر می‌برد. این گزارش می‌گوید اسکالونی در ماه مارس برای انجام دیدارهای دوستانه آلبی‌سلسته در فیفا دِی به آرژانتین برخواهد گشت. دیدارهایی که از 20 تا 28 مارس انجام خواهد شد.

به گزارش “ورزش سه”، در آرژانتین TyC Sports مدعی است به اطلاعاتی اختصاصی دست یافته که نشان می‌دهد مذاکرات لیونل اسکالونی با فدراسیون فوتبال آرژانتین برای تمدید قرارداد او به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور موفقیت‌آمیز بوده است. بر اساس این گزارش اسکالونی در ماه مارس برای فیفا دِی این ماه به آرژانتین برخواهد گشت و تمدید قرارداد خود را تا پایان جام جهانی 2026 امضا خواهد کرد.