اشرف حکیمی: مهم نیست که مسی به من پاس ندهد!

حکیمی پس از پیروزی در بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت:«وقتی درخواست دریافت توپ دارم و لئو توپ را به من پاس نمی‌دهد به این خاطر است که او متوجه بازیکن دیگری شده است که در موقعیت بهتری قرار دارد و می‌تواند توپ را به او پاس بدهد.»
این بازیکن با اشاره به پاس گل شب گذشته مسی برای نیمار اضافه کرد:«من هیچ مشکلی با این موضوع و تصمیم مسی ندارم چون به او اعتماد دارم. او امروز به همین شکل پاسی را برای نیمار ارسال کرد که در نهایت، سه امتیاز این بازی را برای ما به ارمغان آورد.»
نیمار شب گذشته موفق شد تک گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند و این گل روی پاس این ستاره آرژانتینی به هم تیمی و دوست قدیمی‌‎اش به ثمر رسید، گلی که اهمیت زیادی برای تیم کریستوف گالتیه داشت.



منبع


کد خبر : 1843149 |
20 شهریور 1401 ساعت 09:58 |
2.6K بازدید |

0
دیدگاه


اشرف حکیمی، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید از این که لیونل مسی به درخواست او برای دریافت توپ توجه نکرده ناراحت نیست.

اشرف حکیمی: مهم نیست که مسی به من پاس ندهد!

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ فرانسه به مصاف برست رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
ناهماهنگی و عدم انسجام بازیکنان پی اس جی در زمین، خصوصا در خط حمله، در هفته‌های اخیر باعث شده است که انتقادهای بسیاری از این تیم صورت بگیرد. نوک پیکان این انتقادات بیشتر از هر کس دیگری به سمت کیلیان امباپه بوده است اما بازیکنان دیگر این تیم را هم شامل شده است.