اشک و خشم، سکانس پایانی ستاره‌های اروگوئه

ادینسون کاوانی در وقت‌های اضافه نیمه دوم توسط مدافع غنا در محوطه سرنگون شد اما داور آلمانی اعتقادی به پنالتی نداشت و حتی صحنه را بازبینی هم نکرد تا بازیکنان اروگوئه خشمگین شوند.


کد خبر : 1857156 |
12 آذر 1401 ساعت 19:55 |
2.1K بازدید |

1
دیدگاه

پایان تراژیک برای گودین، سوارز و کاوانی

به گزارش “ورزش سه”، این آخرین حضور ستاره‌های اروگوئه در جام جهانی بود و به طرز بسیار دردناکی برای‌شان تمام شد. دیگو گودین، لوئیس سوارز، ادینسون کاوانی، مارتین کاسرس و فرناندو موسلرا این جمعه در جام جهانی 2022 قطر، چهارمین و آخرین دوره حضورشان در جام جهانی را با حذف تلخ در مرحله گروهی به پایان رساندند.

حرکات این بازیکنان با سپری شدن دقایق در حال تغییر بود و در نهایت با گریه و عصبانیت همراه شد. سوارز که سرنوشت غنا را در جام جهانی 2010 با هند تاریخی‌اش تغییر داده بود شخصیت مورد توجه بازی مقابل غنا بود که یک بازی خوب را با پاس گل به انجام رساند. او هنگام تعویض لبخند می‌زد اما در نهایت روی نیمکت به گریه افتاد‌. سوارز جای خود را به کاوانی داد و جنجال برانگیزترین صحنه بازی را رقم زد.

تصاویر پس از پایان این مسابقه برای اروگوئه‌ای‌ها تلخ و تاریخی خواهد بود. اعتراض به داور آخرین لحظات حضور این بازیکنان در پیراهن تیم ملی در یک تورنمنت جام جهانی بود.



منبع


گودین، سوارز، کاوانی، کاسرس چهارمین و آخرین دوره حضورشان در جام جهانی را با طعم تلخ حذفی دردناک به پایان رساندند.

اشک و خشم، سکانس پایانی ستاره‌های اروگوئه

پس از بازی این بازیکنان باتجربه بر سر داور ریختند و به خصوص کاوانی که در متن ماجرا قرار داشت با حرارت و عصبانیت با داور صحبت می‌کرد و در نهایت به مانیتور کنار زمین هم ضربه زد.

کهنه‌کارهای اروگوئه وقتی از نتیجه بازی دیگر مطلع شدند و نتوانستند به گل سوم مقابل غنا برسند، دوره حضور خود در تیم ملی را با چشمانی گریان و عصبانیت فراوان به پایان رساندند. آنها یک برد عالی 2-0 مقابل غنا کسب کردند اما بی‌فایده بود.