اصرار ساپینتو به یک خرید غیرممکن!

آلوز که با 8 پاس گل بهترین پاسور لیگ محسوب می‌شود، به واسطه اینکه هموطن ساپینتو است ، رابطه خوبی با این مربی دارد. ساپینتو و آلوز بعد از دیدار جام حذفی استقلال و تراکتور نیز در ورزشگاه آزادی دقایقی با یکدیگر به گفت وگو پرداختند که همین موضوع واکنش مدیران تراکتور را در پی داشت.

به گزارش “ورزش سه”، اگرچه پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته است و فعلا آبی‌ها نمی‌توانند قرارداد جدیدی را به امضا برسانند اما مدیران باشگاه پیگیر هستند تا هرچه زودتر پنجره باز شود.

از این رو علی فتح‌الله‌زاده از ریکاردو ساپینتو خواسته تا بازیکنان مد نظرش را به او اعلام کند که اگر پنجره باز شد، با آنها وارد مذاکره شوند و قرارداد جدید ببندند.


کد خبر : 1865895 |
01 بهمن 1401 ساعت 11:44 |
2.4K بازدید |

0
دیدگاه

تراکتور ، ریکاردو آلوز را آزاد نمی‌کند

تاکنون ریکاردو ساپینتو فقط نام یک بازیکن را برای تقویت خط هافبک به مدیریت باشگاه استقلال اعلام کرده و او هم کسی نیز جز ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی تراکتور و بهترین پاسور لیگ برتر.

حالا با اعلام علی فتح‌الله زاده مشخص شده که ساپینتو روی هافبک پرتغالی تراکتور نظر مساعدی دارد، اما چنین انتقالی بعید به نظر می‌رسد. با توجه به شرایط تراکتور و اینکه سرخ‌پوشان تبریزی روند روبه پیشرفتی را در پیش گرفته‌اند، پاکو خمس اجازه جدایی به هیچ بازیکنی نخواهد داشت. از سوی دیگر قراردادی که آلوز با تراکتور امضا کرده نیز سفت و سخت است و این بازیکن چون مطالبات خود را دریافت کرده نیز به راحتی نمی‌تواند این قرارداد را فسخ کند.

با این شرایط سرمربی استقلال باید برای تقویت خط هافبک خود گزینه های دیگری را مورد بررسی قرار داده و به باشگاه اعلام کند.



منبع


سرمربی استقلال خواهان جذب بازیکن پرتغالی تراکتور است اما باشگاه تبریزی راضی به چنین انتقالی نمی‌شود.

اصرار ساپینتو به یک خرید غیرممکن!

با توجه به اظهارنظر مدیران تراکتور مبنی بر حفظ آلوز به نظر می‌رسد اولین تیر ساپینتو در نقل وانتقالات به سنگ خورده و امکان جذب آلوز توسط مدیران باشگاه وجود ندارد.