افتضاح الهلال مقابل تیم ۱۰ نفره

عبدالعزیز العلاوی که در دقیقه ۳۱ پس از یک تغییر اجباری به ترکیب العداله اضافه شده بود، در دقیقه ۴۸ کارت قرمز مستقیم گرفت تا تیمش را ۱۰ نفره کند و فرصت جبران و پیروزی برای الهلال به وجود بیاید، اما نه تنها شاگردان رامون دیاز موفق به گلزنی نشدند، بلکه یک گل دیگر هم در لحظات پایانی دریافت کردند.

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال الهلال که پس از ناکامی در کسب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، در فینال جام پادشاهی عربستان به زحمت و در ضربات پنالتی توانست به برتری برسد و پس از آن هم یک تساوی برابر الاتحاد و یک برد مقابل ضمک داشت، سه‌شنبه شب دوباره به روند ناکامی‌های قبل بازگشت.


شاگردان رامون دیاز شکست غیرمنتظره‌ای مقابل العداله متحمل شدند.

افتضاح الهلال مقابل تیم ۱۰ نفره

پدرو اوجنیو، بازیکن پرتغالی العداله در دقیقه ۸۴ روی یک ضدحمله سریع و فرار تماشایی از زمین خودی تا محوطه جریمه الهلال و شوت زمینی، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا یک نتیجه عجیب در استادیوم خانگی تیمش رقم بخورد.


کد خبر : 1939478 |
03 خرداد 1402 ساعت 01:01 |
495 بازدید |

0
دیدگاه

رامون دیاز وارد بحران شد؛

شاگردان رامون دیاز در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه امیر عبدالله بن جلوی، یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ حرفه‌ای عربستان را مقابل تیم العداله برگزار کردند که حریف‌شان در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفته و یکی از گزینه‌های جدی سقوط به دسته پایین‌تر بود، اما نتیجه غیر منتظره‌ای در این بازی رقم خورد.

الهلال در دقیقه ۲۳ با ضربه پنالتی مارکوس آنتونسون، مهاجم سوئدی العداله دروازه خود را باز شده دید و علی‌رغم اینکه کنترل بازی را کاملا در اختیار داشت، نتوانست گل تساوی را بزند و با شکست یک بر صفر به رختکن رفت.

1878985
العداله با کسب پیروزی شگفت‌انگیز ۲ بر صفر در این مسابقه ۲۷ امتیازی شد و امیدوار به بقا در لیگ حرفه‌ای عربستان ماند و الهلال نیز با این شکست با ۵۳ امتیاز در رتبه چهارم جدول این رقابت‌ها ایستاد.



منبع