الخلیفی: چه عجیب که رئال مادرید قهرمان اروپا شد!


ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری سن ژرمن، قهرمانی رئال مادرید در فصل گذشته لیگ قهرمانان را اتفاقی عجیب توصیف کرد.

الخلیفی: چه عجیب که رئال مادرید قهرمان اروپا شد!

ناصر الخلیفی، گفت: برای من خیلی عجیب است که رئال مادرید در مسابقات لیگ قهرمانان فصل گذشته به عنوان نخست رسید و در پایان جشن قهرمان برپا کرد. لیگ قهرمانان بهترین رقابت های باشگاهی در فوتبال در کل جهان است.

به گزارش “ورزش سه”، به نظر می رسد حذف دردناک و غیرمنتظره پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید در اوایل سال جاری میلادی، هنوز از یاد ناصر الخلیفی نرفته است. مالک باشگاه فرانسوی در همان پایان مسابقه در مادرید به قدری خشمگین بود که سراغ داور رفته و به شدت به او اعتراض کرد. حالا و بعد از گذشت بیش از شش ماه از آن شب عجیب و فراموش نشدنی در لیگ قهرمانان، ناصر الخلیفی به ماجرای برگزاری سوپرلیگ اروپا و نقش رئال مادرید در شکل گیری اولیه این تورنمنت اشاره کرده و مدعی شد باور نمی کند باشگاهی که قصد شرکت در لیگ قهرمانان فصل گذشته را نداشته، در نهایت به عنوان قهرمانی در این تورنمنت دست یافته است.

عجیب و بسیار نادر است که در مقابل برگزاری یک تورنمنت فوق العاده ایستادگی کرده و سپس در همان مسابقات شرکت کرده، در پایان به عنوان قهرمانی برسید، جشن بگیرید و از بردن جام قهرمانی لذت ببرید. صادقانه بگویم، از نظر من رخ دادن این اتفاق خیلی عجیب است. البته ما نمی‌خواهیم وقت خود را با فکر کردن به این مسائل تلف کنیم و پاری سن ژرمن به مسیر خود ادامه خواهد داد.”



منبع


کد خبر : 1845154 |
02 مهر 1401 ساعت 20:24 |
4.3K بازدید |

7
دیدگاه