الدعیع: به‌عنوان گلر هرگز نمی‌توانید مسی را پیش‌بینی کنید


کد خبر : 1857240 |
13 آذر 1401 ساعت 11:32 |
1K بازدید |

0
دیدگاه

او همیشه در حال ابداع است


محمد الدعیع، دروازه‌بان سابق تیم ملی عربستان به تمجید از لیونل مسی و عملکرد او در تیم ملی آرژانتین پرداخت.

الدعیع: به‌عنوان گلر هرگز نمی‌توانید مسی را پیش‌بینی کنید

وی با اشاره به عملکرد مسی بیان کرد: کاری که مسی انجام می‌دهد، طبیعی است؛ او جهان خودش را دارد و همیشه در حال ابداع است. به گل او را در بازی با استرالیا در شرایطی که بیش از یک بازیکن جلوی او حضور داشتند تماشا کنید؛ به عنوان یک دروازه‌بان هرگز نمی‌توانید پیش‌بینی کنید که مسی به کجا شوت می‌زند زیرا او قادر است در کسری از ثانیه، جهت خود را تغییر بدهد. همه گل‌های او به شکلی شگفت انگیز هستند.

الدعیع در پایان با اشاره به دیدار هلند و آمریکا گفت: تیم ملی هلند در دیدار مقابل آمریکا با تجربه و تاکتیک فن خال پیروز شد. گل دوم هلند، مثل گل دوم این تیم بود و هر دو گل، با پاس و روشی شبیه به هم به ثمر رسید. هلندی‌ها آنالیز خوب خود از تیم آمریکا را نشان دادند. همچنین بازگشت دیپای به ترکیب هلند نیز بسیار مهم بود و کمک زیادی به این تیم کرد؛ من او را ستاره مسابقه می‌دانم.



منبع

به گزارش ورزش سه، محمد الدعیع در اظهاراتی در برنامه ورزشگاه SBC عربستان گفت: مشخص بود که تیم استرالیا در دیدار مقابل آرژانتین به ضدحملات تکیه کرده بود و در این کار هم موفق شد. زمانی که با تیم بزرگ و قدرتمندی مانند آرژانتین روبرو می‌شوید که بازیکنان بزرگی در حد مسی دارد، طبیعی است که با این سبک، بازی کنید.