الهامی: در هیچ صورت به داور اعتراض نمی‌کنم

ساکت الهامی درباره بازی فردا بیان کرد: در مورد بازی فردا فکر می‌کنم هر دو تیم بر شرایط بازی واقف هستند و می‌دانند چه شرایطی دارند. هر دو تیم خوب فوتبال بازی می‌کنند و از نظر کیفیت فنی تیم خوبی هستند. انشاالله تیمی که شایسته و برازنده است بتواند پیروز از میدان خارج شود و در مرحله دوم امیدوارم صدمه و مصدومیتی نداشته باشیم. تیم مس رفسنجان از تیم‌های خوب ماست که چند سالی است شرایط خوبی دارد و جزو تیم‌های با ساختار فوتبال ما است.

او در خصوص بازیکنان غایب‌شان گفت: همیشه گفتم دوست ندارم در خصوص کسانی که نيستند صحبت کنم و دوست دارم در خصوص کسانی که هستند صحبت کنم. فردا جوانان خوبی داریم و قطعا با توجه به بچه‌هایی که نيستند تغییراتی خواهیم داشت و این مسئله در حال حاضر ذهن کادر فنی را درگیر کرده و امیدوارم بتوانیم با یک تصمیم خوب و شرایطی که بچه‌ها دارند دست پر از رفسنجان خارج شویم.

به گزارش”ورزش سه”، هوادار تهران فردا در شهر رفسنجان مقابل تیم مس قرار می‌گیرد و به دلیل تاخیر در پرواز، ساکت الهامی به کنفرانس خبری پیش از بازی نرسید. الهامی در این باره توضیح داد: قبل از هر چیز پوزش می‌طلبم بابت اینکه پرواز‌مان تاخیر داشت و الان ساعت ۹:۱۵ دقیقه است که رسیدیم و اولین کاری که کردیم انجام کنفرانس است. از کسانی که حضور داشتند اما ما به کنفرانس نرسیدیم معذرت می‌خواهم. جا دارد از هواپیمایی آتا و به خصوص آقای زنوزی یک تشکر ویژه انجام دهم که واقعا زحمت‌هایی کشیدند تا این پرواز هر طور که شده انجام شود.

سرمربی هوادار درباره تیم داوری بازی فردا افزود: داورهای جوانی مانند آقای کهیش که امسال به لیگ برتر آمدند و فکر می‌کنم فصل گذشته هم چند بازی سوت زد. از همین الان می‌توانم برای بعد از بازی به ایشان خسته نباشید بگویم چون هر اتفاقی بیفتد اعتراضی نخواهیم داشت. کما اینکه در ۴ یا ۵ بازی گذشته هم اعتراضی نداشتیم. در ادامه راه برای گروه داوری فردا به خصوص آقای ایمان کهیش آرزوی موفقیت دارم. فکر می‌کنم شروع خوبی برای ادامه راه دارد و از فردا انشاالله در ادامه راه موفق و سربلند باشد و یکی از داوران خوب کشورمان باشد و در آینده بازی‌های بین المللی، بازی‌های جام جهانی و یا جام ملت‌ها را سوت بزند، شناختی از ایشان ندارم فقط می‌توانم برای او آرزوی موفقیت کنم.



منبع


ساکت الهامی، سرمربی هوادار تهران می‌گوید در صورت هر نتیجه‌ای قصد ندارد به داوری بازی اعتراض کند.

الهامی: در هیچ صورت به داور اعتراض نمی‌کنم


کد خبر : 1842906 |
18 شهریور 1401 ساعت 22:50 |
1K بازدید |

4
دیدگاه

الهامی ادامه داد: مصدوم و محروم داریم و حتی یک یا دو نفر از بچه‌های دانشگاهی ما کارشان درست نشده و این موضوع دلیلی بر این نیست بخواهیم بگوییم این افراد نیستند اما همیشه گفتم در هوادار قطعا کسانی که هستند جایگزین بسیار خوبی‌اند و تیمی که با توجه به شرح وظیفه بازی می‌کند نفر مهم نیست. هر چند بودن آنها از نظر قوت قلب و تقویت به تیم کمک می‌کرد اما مسئله‌ی خاصی نیست و انشاالله بچه‌هایی که هستند مطمئنم فردا سرافراز و سربلند از بازی خارج می‌شوند.