الکساندر آرنولد شبیه دنی آلوس در بارسا است


سسک فابرگاس بعد از تساوی 1-1 لیورپول مقابل کریستال‌پالاس به ستایش از ترنت الکساندر آرنولد پرداخت و بازی‌سازی او در لیورپول را به سبک بازی دنی آلوس در بارسلونا تشبیه کرد.

فابرگاس عملکرد این دفاع کناری لیورپول را به دوران درخشش دنی آلوس برزیلی در بارسلونا تشبیه کرد. آرنولد تا کنون برای قرمزهای آنفیلد 229 بازی انجام داده و 62 پاس گل داده است. آماری که برای یک مدافع کناری فوق‌العاده است.


کد خبر : 1838712 |
26 مرداد 1401 ساعت 00:02 |
2.2K بازدید |

2
دیدگاه

سسک فابرگاس:

فابرگاس که خود در دوران حضور در تیمهای آرسنال، چلسی و بارسلونا یک بازی‌ساز قهار بود با تعریف از درخشش الکساندر آرنولد می‌گوید بازی ستاره انگلیسی لیورپول او را به یاد درخشش دنی آلوس در بارسلونا می‌اندازد.  سسک در توییتر نوشت:” از زمان دنی آلوس در بارسا هیچ مدافع کناری‌ای ندیده‌ام که دامنه پاس‌هایش اینقدر گسترده باشد”.

ترنت الکساندر آرنولد به خصوص در نیمه اول بازی دیشب بارها و بارها کریستال پالاس را آزار داد و موقعیت‌هایی خطرناک روی دروازه آنها خلق کرد. در یک صحنه پاس دقیق او دقیقا روی سر محمد صلاح فرود آمد ولی ستاره مصری توپ را آرام به جایی فرستاد که دروازه‌بان حریف ایستاده بود.



منبع

به گزارش “ورزش سه”، با اینکه لیورپول و بازیکنانش بعد از تساوی 1-1 مقابل کریستال‌پالاس در هفته دوم لیگ برتر با انتقادهای متعددی روبرو هستند اما سسک فابرگاس یکی از ستاره‌های این تیم را انتخاب کرده و می‌گوید ترنت الکساندر آرنولد در بازی مقابل کریستال‌پالاس عملکردی درخشان داشت.