امباپه به اشرف حکیمی هم رحم نکرد! (عکس)


انتشار یک ویدیو از کیلیان امباپه و اشرف حکیمی نشان می دهد که ستاره فرانسوی از دوست صمیمی خود به خاطر اینکه به او در جریان بازی پاس نداده، عصبانی است.

امباپه به اشرف حکیمی هم رحم نکرد! (عکس)

امباپه ماه گذشته در جریان بازی با مون‌پلیه با نیمار هم تنش لفظی پیدا کرده بود. او که یک پنالتی را خراب کرده بود، قصد داشت دومین پنالتی که به سود پی اس جی اعلام شده بود را هم بزند ولی نیمار زودتر از او پشت توپ قرار گرفت. ستاره برزیلی به درخواست امباپه پاسخ منفی داد و همین قضیه حواشی زیادی را باعث شد. 



منبع
کد خبر : 1842991 |
19 شهریور 1401 ساعت 15:45 |
747 بازدید |

0
دیدگاه

پس از تنش با نیمار

ویدیوی کوتاهی از امباپه و اشرف در تونل ورزشگاه پارک دو پرنس و هنگام ورود به زمین در نیمه دوم منتشر شده که در آن امباپه رو به ستاره مراکشی می گوید:« ویدیو را دیدی؟ باید به من پاس می دادی.» اشرف در پاسخ می گوید:« بله، حق با تو است و متاسفم.» امباپه که همچنان دلخور بود، گفت:« معذرت خواهی کافی نیست. باید به من پاس بدهی.»

به گزارش “ورزش سه”، کیلیان امباپه و اشرف حکیمی دوستانی صمیمی هستند. هیچ بازیکنی در پی اس جی به اندازه اشرف به امباپه نزدیک نیست و حتی گفته می شود، ستاره مراکشی در ماندنی شدن امباپه در پی اس جی هم نقش داشت. اما علی‌رغم این دوستی صمیمانه، امباپه در بین دو نیمه بازی دو هفته پیش برابر موناکو از اینکه اشرف به او در یک صحنه پاس نداده، عصبانی شده بود.