امکانات فعلی تیم ملی؛ عملیات ارتقا تا جام جهانی

آیا امکانات کمپ تیم های ملی مورد قبول کارلوس کی روش بوده است؟



کارلوس کی روش بعد از 48 ساعت از بین 24 بازیکن داخلی نفرات منتخب را برای همراهی تیم ملی در دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال انتخاب کرده است.

امکانات فعلی تیم ملی؛ عملیات ارتقا تا جام جهانی


کد خبر : 1843897 |
24 شهریور 1401 ساعت 20:43 |
446 بازدید |

0
دیدگاه

مدیران فدراسیون فوتبال پیش از حضور کارلوس کی روش در تهران از امکانات کمپ تیم های ملی بازدید و سعی کردند پیش از سفر کارلوس کی روش به تهران همه امکانات را در کمپ تیم های ملی مهیا کنند و به نظر می رسید کارلوس کی روش هم از وضعیت راضی است. هر چند سعی نکرد در روزهای ابتدایی حضور در تهران برخلاف گذشته از نداشته ها صحبت کند اما به نظر می رسید کمی ناراحت بود از اینکه چمن کمپ آن کفیت لازم و همیشگی را نداشت.

قابل پیش بینی است کارلوس کی روش هم چنان روی این مسایل تاکید داشته باشد؛ در نظر گرفتن پاداش های نقدی خوب برای بازیکنان تیم ملی در صورت پیروزی؛ استفاده از هواپیمانی اختصاصی برای پروازها و … 



منبع به گزارش “ورزش سه”، او به محض ورود به تهران اولین برنامه تمرینی تیم ملی را برنامه ریزی و برگزار کرد و امروز هم دومین و آخرین جلسه تمرینی تیم ملی پیش از سفر به اتریش برگزار شد و فردا قرار است اسامی تیم ملی چه بازیکنان دخلی وچه لژیونرها اعلام شود.

او قطعا در بازگشت از اتریش به تهران و در یک فرصت خوب خواستار ارتقای امکانات تیم ملی در کمپ خواهد شد. به باور کارلوس کی روش تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی باید از بهترین امکانات بهره ببرد و امروز باید گفت برخی از امکانات ساخته شده در کمپ تیم های ملی از جمله ساختمان پک، ترمیم زمین شماره دو و … حاصل تاکیدات کارلوس کی روش بوده است و بدون شک این مربی در آینده هم روی یک سری از مسایل تاکید خواهد کرد. اینکه زمین شماره یک هم ترمیم شود تا دیگر تیم های ملی از زمین شماره دو استفاده نکنند.