امید استقلالی ها نا امید نشد(عکس)

به نظر می رسد این دو بازیکن  توانستند اعتماد ساپینتو را جلب کنند و در دقایق بیشتری را در نیم فصل دوم برای استقلال به میدان بروند.



منبع به گزارش “ورزش سه”، در روزهایی که وضعیت کادرفنی استقلال در لیگ بیست و دوم نامشخص بود،‌ مصطفی آجورلو مدیرعامل وقت این باشگاه، برای دومین خرید خود در پیش فصل به سراغ امید حامدی هافبک تدافعی صنعت نفت رفت‌. این هافبک جوان که با وجود چند پیشنهاد خوب استقلال را به عنوان مقصد بعدی خود برگزید برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم، پانزده هفته به انتظار نشست تا اینکه ریکاردو ساپینتو در اقدامی جالب در مقایل سپاهان که یکی از حساس ترین بازی‌‌های فصل به شمار می‌رفت، او را در ترکیب ابتدایی تیمش قرار داد.

1798895


روز های سخت دور ار ترکیب بودن برای هافبک جوان استقلال به پایان رسیده است.

امید استقلالی ها نا امید نشد(عکس)

این بازیکن و محمد حسین زواری که هر دو از صنعت نفت آبادان به جمع آبی‌ پوشان پایتخت ملحق شدند، به یک نیم فصل کامل زمان نیاز داشتند که شایستگی‌های خود را به کادرفنی استقلال نشان دهند تا شایعات مربوط به جدایی آنها و به طور خاص انتقال قرضی حامدی به تیم‌های خوزستانی کاملا رد شود.

حامدی‌فر در ابتدای نیمه دوم این ديدار جای خود را به آرش رضاوند داد، اما حضور ۵۴ دقیقه‌ای مقابل سپاهان فرصت خوبی برای افزایش اعتماد به نفس این هافبک جوان و اثبات توانایی‌های او به کادرفنی استقلال بوده است. ریکاردو ساپینتو در دیدار با ملوان نیز، بار دیگر به این هافبک خوش آتیه به عنوان یار تعویضی میدان داد.


کد خبر : 1868841 |
17 بهمن 1401 ساعت 12:05 |
1.3K بازدید |

0
دیدگاه