انتقاد اشکش از حمله به رختکن استقلال ملاثانی

او در واکنش به اینکه این دومین شکست استقلال ملاثانی در این فصل بود گفت: به نوعی بنزین تیم ما تمام شده است. سرانجام تیمی که هیچکس از آن حمایت نمی‌کنید حتی بدتر از این هم خواهد شد. انشاالله در این یک هفته که به بازیکنان استراحت می‌دهیم و همچنین در این فاصله ۲۱ روزه، به لحاظ جسمی و روحی و روانی بازیابی شویم. اگر مسئولان حمایت کنند تیم را بازیابی می‌کنیم و ادامه مسیر را جلو می‌رویم.


ابراهیم اشکش معتقد است این عدم نتیجه‌گیری استقلال ملاثانی، نتیجه عدم حمایت مسئولین است.

انتقاد اشکش از حمله به رختکن استقلال ملاثانی

سرمربی استقلال ملاثانی در ادامه در پاسخ به صحبت‌های این خبرنگار که در توضیح داد بازیکن استقلال ملاثانی به بازیکن شهرداری گفته است تو را به زور به این تیم آورده‌اند و او هم عصبانی شده است عنوان کرد: بازیکن دوست توست؟ نمی‌دانم چرا اینطور می‌گویی. داور دلسوز دیدیم و حالا هم خبرنگار دلسوز. بین بازیکنان حرف‌هایی بود که نبودم که بگویم اما تا جایی که شنیدیم اگر باز نکنیم بهتر است. من به تیم حریف خسته نباشید و تبریک می‌گویم و مبارک مردم آستارا باشد. ما به دلایل مختلف بازی را باختیم اما نباید به رختکن تیمی که باخته، حمله شود‌. دلیل حمله به رختکن تیم‌ میهمان چیست؟ من که اتفاق خاصی ندیدم و از ابتدای بازی هم حرفی نزدیم. حمله برای چه بود؟ از نظر من این کار درست نیست و تفاوتی ندارد آن شخص محترم، مسئول باشد یا غیرمسئول و نباید به رختکن بیاید و درگیری به وجود بیاورد.



منبع

به گزارش ورزش سه، استقلال ملاثانی امروز در‌چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ آزادگان برابر شهرداری آستارا قرار گرفت و با یک گل شکست خورد. ابراهیم اشکش پس از پایان این مسابقه گفت: به تیم خوب آستارا و مردم خوب آستارا تبریک می‌گویم. بچه‌ها از موقعيت‌ها استفاده نکردند و ما بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: در مجموع فوتبال همین است و بچه‌های من باید یاد بگیرند؛ ما یک تیم مظلوم هستیم و حمایت نمی‌شویم و گاهی داور هم با ما نامهربان است. باید کارمان را انجام بدهیم و این دلیل باخت نیست. دلیل باخت ما داور نبود و عدم استفاده از موقعیت‌های متعدد گلزنی بود. در چند صحنه اگر یک نوک پا به توپ می‌زدیم، می‌توانستیم بازی را برگردانیم که متاسفانه بچه‌ها بی‌دقتی کردند.


کد خبر : 1854166 |
27 آبان 1401 ساعت 22:30 |
3.3K بازدید |

0
دیدگاه

داور مسابقه پدر مهربان شهرداری بود؛

سرمربی استقلال ملاثانی درباره درگیری‌هایی که در پایان بازی رخ داد توضیح داد: به چه علت زمانی که بازی تمام می‌شود، تیم حریف که بازی را برده، به دنبال حمله به تیم ملاثانی است؟ کار بازیکنی که در زمین به بچه‌های ما فحاشی کرد اصلا درست نبود. من علت حمله به رختکن استقلال ملاثانی را نمی‌دانستم؛ بازی را که بردید، چرا به رختکن ما حمله کردید؟

اشکش با انتقاد از داور مسابقه امروز بیان کرد: من فیلم بازی را دارم و صحنه‌ها را جدا می‌کنم و به آقای افشاریان می‌دهم. داور امروز پدر مهربان شهرداری آستارا بود و با تمام وجود تلاش کرد که آستارا به موفقیت برسد. این مسئله عیان است و تمام صحنه‌های آن موجود است؛ مهدی جبرائیلی رفیق ماست اما امروز نقش پدر مهربان را بسیار خوب اجرا کرد و حتی توپی هم که منجر به گل شد، کمک داور چیز دیگری تشخیص داد. کمک داور اول وسط بازی با تیم استقلال ملاثانی لج کرده بود و صحنه‌هایی را می‌گرفت که بچه‌های شهرداری آستارا هم متعجب می‌شدند.

اشکش در واکنش به خبرنگاری که گفت علت درگیری این بوده که بازیکن استقلال ملاثانی پیش از بازی جمله‌ای را خطاب به بازیکن تیم حریف بیان کرده بود، گفت: شما قضاوت می‌کنی؟ شما راوی چه کسی هستی؟

او سپس خطاب به خبرنگاران گفت: مصاحبه را با این آقا ادامه بدهید؛ من دیگر صحبت نمی‌کنم.