انتقاد تند منصوریان از خرید سوگیتا و آلگریا: مصدومند!


علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فولاد، در مصاحبه مطبوعاتی امروز، جملات مهمی را درباره نکات مختلف، به خصوص بازیکنان تیمش، به زبان آورد.

انتقاد تند منصوریان از خرید سوگیتا و آلگریا: مصدومند!


کد خبر : 1898085 |
09 فروردين 1402 ساعت 15:12 |
4.2K بازدید |

0
دیدگاه

پایان همکاری با دو ستاره خارجی؛

منصوریان در ادامه با گلایه از نحوه جذب بازیکنان خارجی در دوره پیش از خودش، دو بازیکن فعلی تیم، آلکس الگریا و سوگیتای ژاپنی را بازیکنانی مصدوم توصیف کرد که هیچ کمکی به وی نخواهند کرد. او گفت: «من امروز به جای آلگریا، علیرضا باویه جوان را آوردم که حداقل او در این سفر همراه ما باشد و اگر لازم بود به ما کمک کند.»

مربی سابق تیم ملی در صحبت‌هایش از جلسه فوری با مدیریت فولاد در هفته آینده خبر داد و گفت باید به سرعت در زمینه وضعیت بازیکنان خارجی تیمش تصمیم‌گیری بکند که منظور او احتمالا حذف آلگریا و سوگیتا از فهرست فولاد بود.

منصوریان در نشست مطبوعاتی امروز درباره نوع مصدومیت این دو بازیکن هم توضیح داد و به نظر می‌رسد آنها هیچ برنامه‌ای در آینده فولاد نخواهند داشت؛ اگرچه او از دو بازیکن خارجی دیگر تیمش، کنت اتریشی و تورس اسپانیایی، کاملا راضی است.



منبع

به گزارش ورزش سه، مهم‌ترین بخش از حرف‌های منصوریان نگرانی‌اش بابت شرایط کلی فولاد و تیم تحویل داده شده به او از نظر روحی بود؛ تا جایی که او فولاد را یک تیم کاملا بیمار توصیف کرد.