انتقال هافبک اسپانیایی به PSG قطعی شد؟

با اعلام فابریتزیو رومانو، پی اس جی و ناپولی به توافق بسیار نزدیک هستند و تنها بر سر برخی جزئیات اختلاف وجود دارد. انتقال روئیز به پی اس جی را تقریبا باید قطعی دانست و تا قبل از پایان نقل و انتقالات، همه چیز رسمی خواهد شد. روئیز قراردادی پنج ساله به ارزش 25 میلیون یورو با پی اس جی امضا خواهد کرد و با این باشگاه بر سر دستمزد نیز به توافق کامل رسیده است.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد فعلی فابین روئیز، هافبک 26 ساله و اسپانیایی، سال آینده با باشگاه ناپولی به پایان می رسد و علیرغم مذاکرات فراوان و طولانی مدت، این بازیکن تا امروز  از تمدید قرارداد خودداری کرده است. در حالیکه به نظر می رسید رئال مادرید منتظر انتقال آزاد فابین روئیز در تابستان سال آینده خواهد بود و او دوباره شاگرد کارلو آنچلوتی می شود، اما باشگاه پاری سن ژرمن حالا در آستانه جذب این بازیکن قرار گرفته و این انتقال طی روزهای آتی رسمی خواهد شد.


پس از مذاکرات طولانی پی اس جی و ناپولی، فابین روئیز، هافبک اسپانیایی، در آستانه انتقال به باشگاه پاریسی قرار دارد.

انتقال هافبک اسپانیایی به PSG قطعی شد؟

روز گذشته کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، در نشست خبری خود گفت که کار این باشگاه در نقل و انتقالات تمام نشده و منتظر جذب چند بازیکن جدید است. یکی از آنها به احتمال فراوان، فابین روئیز خواهد بود.



منبع


کد خبر : 1840817 |
06 شهریور 1401 ساعت 15:36 |
2.6K بازدید |

1
دیدگاه