انتقام بی‌سر و صدای جا مانده تیم ملی از العربی(عکس)

السیلیه در دقیقه ۸ روی یک ضدحمله سریع از سمت راست زمین و پاس در عرض، با دریبل و چرخش و در نهایت ضربه زمینی مهرداد محمدی دروازه العربی را باز کرد که حریف‌شان تا پایان نیمه اول با دو گل عمر السومه جبران کرد.

1833254
گل بدون خوشحالی. این واکنش مهرداد محمدی پس از گرفتن انتقام از العربی و عدم خوشحالی برابر تیم سابقش بود
به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السیلیه که مثل همیشه مهرداد محمدی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۲۰:۱۵ امشب در ورزشگاه حمد الکبیر مقابل تیم رده دومی العربی قرار گرفت که این مهاجم ایرانی توانست نمایش خوبی برابر تیم سابق خود داشته باشد.

محمدی پس از سال درخشان در العربی، طی پنج هفته ابتدایی فصل گذشته لیگ ستارگان قطر سه گل به ثمر رساند و روی یک گل تاثیرگذاری داشت ولی مصدومیت شرایطی به وجود آورد تا این باشگاه مجبور به خط زدن نام او تا پایان فصل شود که این شرایط در شروع فصل   ۲۳-۲۰۲۲ برای او اتفاق افتاد.

1833253
محمدی پس از دریافت پاس در عرض، با یک چرخش عالی، مدافع و گلر العربی را فریب داد و گل اول بازی را برای السیلیه زد


ستاره ایرانی السیلیه در تقابل با تیم سابق خود گلزنی کرد و خوشحالی معناداری انجام داد.

انتقام بی‌سر و صدای جا مانده تیم ملی از العربی(عکس)

مهرداد محمدی در شرایطی نمایش کاملا متفاوتی نسبت به نتایج تیم قعرنشین السیلیه دارد که در حال حاضر با ۷ گل زده در رده سوم جدول برترین گلزنان لیگ ستارگان قطر دیده می‌شود؛ آن هم در شرایطی که در پنج مسابقه این فصل حضور نداشته است.



منبع

پس از دبل عمر السومه، در نیمه دوم یوسف المساکنی دو بار موفق به گلزنی برای العربی شد و السیلیه در نهایت با نتیجه چهار بر یک شکست خورد تا ۹ امتیازی و قعرنشین لیگ ستارگان بماند.


کد خبر : 1896319 |
26 اسفند 1401 ساعت 22:25 |
4.7K بازدید |

0
دیدگاه

تفاوت ۱۸۰ درجه‌ای نمایش مهرداد و قعرنشین؛

مهرداد محمدی که در تابستان ۲۰۲۰ از تیم لیگ برتری آوس پرتغال به فوتبال آسیا برگشت و به العربی پیوست، در نخستین سال حضورش در این تیم توانست فوق‌العاده کار کند و ۱۰ گل و سه پاس گل در طول ۲۰ مسابقه داشته باشد که فصل گذشته و همین فصل را نیز درخشان آغاز کرد، اما مصدومیت اجازه نداد در این باشگاه بماند، اما او امشب با پیراهن السیلیه موفق به گلزنی برابر تیم سابق خود شد و واکنش خاصی به گل خود داشت.

این مهاجم تند و تیز که فصل جاری را با دو حضور ثابت و پیاپی با العربی قطر آغاز کرده و توانسته بود یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، بخاطر تکرار مصدومیت بازهم از لیست این باشگاه خارج شد ولی این بار برخلاف قبل به‌عنوان بازیکن قرضی به باشگاه السیلیه انتقال یافت که پس از هفت ماه فرصت انتقام برای او به وجود آمد.

ستاره ایرانی السیلیه که طی ۹ مسابقه اخیرشان در لیگ ستارگان قطر موفق به زدن ۵ گل شده و عملکرد فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشته بود، در دقایق ابتدایی جدال امشب برابر العربی و باشگاه سابق خود توانست یک گل مهم برای پیشتازی تیمش بزند که البته گل او تا پایان بازی حفظ نشد.