انریکه: هدف ما انجام هفت بازی در قطر است

رضایت از عملکرد مارکو آسنسیو
مارکو آسنسیو از هر نظر فو‌ق‌العاده است. فوتبالیستی با اعتماد به نفس بالا که امروز به عنوان شماره 9 تیم ما درخشان بود. او بازیکن درجه‌یکی است و من از اینکه شرایطی تا این حد خوب دارد خوشحالم.



منبع

انریکه در گفتگو با خبرنگاران گفت:

اسپانیا در این مسابقه شش گلزن داشت تا نشان دهد به یک یا دو ستاره وابسته نیست. لوئیس انریکه در پایان بازی از همه ستارگانش تمجید کرد و روحیه آنها را بی‌نظیر دانست.


لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، بعد از پیروزی 7-0 تیمش مقابل کاستاریکا از شاگردانش ستایش کرد و گفت اسپانیا با وجود برتری پرگل تا لحظه آخر بازی را تمام شده نمی‌دانست.

انریکه: هدف ما انجام هفت بازی در قطر است

درخشش استثنایی اسپانیا در این بازی
وقتی همه چیز اینقدر عالی پیش می‌رود فوتبال ورزشی دوست‌داشتنی می‌شود. ما با حریف سختی روبرو بودیم که می‌توانست برایمان دردسر درست کند ولی در کار با توپ و در کار بدون توپ امروز استثنایی بودیم. بازی تا وقتی داور سوت پایان را به صدا در بیاورد تمام نمی‌شود و بازیکنان ما امروز ثابت کردند با تمام وجود به این اصل معتقدند چون هرگز با هر برتری‌ای به فکر نگه داشتن بازی نبودند.

به گزارش “ورزش سه”، اسپانیا اولین گام خود در جام جهانی 2022 قطر را مقتدرانه برداشت و امشب موفق شد حریفش کاستاریکا را با ارائه یک بازی تهاجمی 7-0 در هم بکوبد.

ترکیب اصلی انریکه برای بازی مقابل آلمان
نمی‌دانم در آن بازی چه کسانی به میدان می‌روند. مهم این نیست که یازده نفر هر بازی چه کسانی هستند. باید همه در کنار هم به هدف‌مان که انجام هفت بازی در این تورنمنت است برسیم. من تا کنون هیچوقت یک ترکیب را تکرار نکرده‌ام و احتمالا این بار هم ترکیب را تکرار نخواهم کرد.

استفاده از رودری به عنوان دفاع وسط
ما این را می‌دانیم که رودری شرایط لازم برای بازی در دفاع وسط را دارد. او در عین حال می‌تواند به عنوان وینگر و رابط بین خط دفاع و میانی هم به بهترین شکل بازی کند. رودری بازیکنی کامل است و ما بر حسب شرایط هر مسابقه اگر بتوانیم او را در نقش مورد نیاز تیم به کار بگیریم به نفع تیم ملی اسپانیا خواهد بود. من واقعا خوش‌شانس هستم که چنین بازیکنانی دارم.


کد خبر : 1855188 |
02 آذر 1401 ساعت 22:37 |
10.6K بازدید |

8
دیدگاه

تنها هدف ما این است که در طول مدت مسابقه بر توپ و میدان حاکم باشیم. برای محقق کردن این هدف باید توپ را در اختیار داشت تا حریف خسته شود و فضاهای هر چند کوچکی در اختیارمان بگذارد. در پرسینگ حریف واقعا استثنایی بودیم و هر شانزده بازیکنی که در میدان حضور داشتند بی‌نظیر کار کردند. هر چند همچنان جای پیشرفت داریم.