اولین واکنش سرمربی ایتالیایی به خداحافظی با ایران


الساندرا کمپدلی در یک استوری اینستاگرامی با ایران وداع کرد.

اولین واکنش سرمربی ایتالیایی به خداحافظی با ایران

به گزارش “ورزش سه”، پس از پایان کار زنان والیبال ایران در رویدادهای سال 2022، فدارسیون والیبال با برگزاری جلسات مختلف کمیته فنی، عملکرد تیم ملی را در سال 1401 به نسبت سال‌های گذشته و میزان سرمایه‌گذاری انجام شده، مورد نقد و بررسی قرار داد و مقرر شد تمرکز روی تیم‌های پایه و استعدادیابی اصولی و حرفه‌ای به عنوان یک هدف اصلی برای والیبال زنان در دستور کار قرار گیرد و بر این اساس محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال مسئولیت استعدادیابی، تشکیل و هدایت تیم ملی زیر 16 سال دختر ایران را به الساندرا کمپدلی سپرد و این مربی ایتالیایی با برگزاری چندین اردوی استعدادیابی و صحت‌سنجی، به انتخاب بازیکنان برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 16 سال دختر کشورمان مشغول شد.

این موضوع روز گذشته به شکل رسمی از سوی فدراسیون والیبال ایران اعلام شد. در ادامه الساندرا کمپدلی به این موضوع واکنش نشان داد و در یک استوری اینستاگرامی اینگونه با ایران وداع کرد: “خداحافظ ایران. برای همه دخترانی که دوستشان داشتم آرزوی موفقیت دارم”



منبع

با پایان سال میلادی قرارداد همکاری الساندرا کمپدلی سرمربی ایتالیایی با فدراسیون والیبال ایران به پایان رسید و او به کشورش بازگشت. در پروسه مذاکرات فدراسیون والیبال ایران و الساندرا کمپدلی برای تمدید قرارداد همکاری یکساله طبق شرایط سال 2022، طرفین به توافق نرسیدند و کار این مربی ایتالیایی با والیبال زنان ایران در پایان سال 2022 به اتمام رسید.

1799710