او محبوب‌ترین خارجی تاریخ استقلال است!

با این حال، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال که هفته به هفته محبوبیتی بیشتر نزد هواداران تیمش دست یافته و به واسطه نتایج مثبت، نمایش شاگردانش و صدالبته اکت‌های تماشایی در کنار زمین و روی سکوها، جای ویژه‌ای در قلب دوستداران استقلال پیدا کرده، جدای از کسب یک برتری روحیه‌بخش دیگر، با صحبت‌های خود در نشست خبری قبل و پس از مسابقه، نشان داد خصوصیت‌های اخلاقی ویژه‌اش شامل خونگرمی و شور و شوق در کار، محدود به بخش فنی نیست و او از نظر معرفتی هم یک جنتلمن واقعی برای هواداران استقلال است.

به هرحال هواداران استقلال این فصل چهره‌ای را به عنوان جانشین فرهاد مجیدی، محبوب‌ترین چهره سه دهه اخیر باشگاه، روی نیمکت تیم خود می‌بینند که بسیار زودتر از آنچه که پیش‌بینی می‌شد نامش را در گوشه قلب خود حک کرده و اسمش را در ورزشگاه فریاد می‌زنند. مربی‌ای دوست‌داشتنی که با کوله‌باری از تجارب بازی و مربیگری در سطح اول اروپا با امکانات زیاد به استقلال آمد و در همان بدو کار قول کسب چهار جام با این تیم را به هواداران داد و حالا در حالی که فاصله‌ای با تحقق نیمی از وعده‌هایش ندارد، اصلی‌ترین فرصت برای دیده شدن کیفیت کارش را از دست داده اما فروتنانه، به هواداران تیمش قول می‌دهد در کنار شاگردانش یک قدم از مسیر شاد کردن آنها عقب ننشیند.

1837515


سرمربی محبوب استقلال بار دیگر با یک نشست خبری دلگرم‌کننده تسکینی بر آلام هواداران استقلال پس از حذف تلخ از آسیا بود.

او محبوب‌ترین خارجی تاریخ استقلال است!

جایی که در پایان بازی با در دست‌گرفتن پرچم استقلال مقابل هواداران بار دیگر نشان داد به این باشگاه و طرفدارانش متعهد است.



منبع

دریافت نکردن چندین ماهه حقوق که دستاویز استراماچونی برای جدایی از استقلال و طلب کامل مبلغ قراردادش شد، موضوعی است که برای ساپینتو هم صادق است و این سرمربی پرتغالی هم می‌توانست به مانند همتای ایتالیایی خود با یک اعلام به فیفا، علاوه بر فسخ قانونی قرارداد خود، تا آخرین یوروی آن را از باشگاه استقلال طلب کند.


کد خبر : 1898489 |
12 فروردين 1402 ساعت 10:43 |
2 بازدید |

0
دیدگاه

در معرفت این پرتغالی جذاب شک نکنید؛

اما ساپینتو در یک حرکت معرفتی و فراحرفه‌ای، تصمیم گرفت در کنار بازیکنان خود بماند و بدون کمترین حاشیه‌ای، استقلال را برای قهرمانی در هر دو جام پیش رو هدایت کند. اتفاقی که با توجه به خارجی بودن این سرمربی، برای هواداران استقلال و کلیت دنبال‌کنندگان فوتبال داخلی، نامانوس و تعجب‌برانگیز بوده است.

1837514
تکراری‌ترین قاب امیرحسین خیرخواه از ساپینتو طی هفته‌های اخیر، گره‌کردن مشت پس از موفقیت است. ژستی که از دستگردی تا آزادی، از اهواز تا تهران، حس غرور و افتخار به تیم را در هواداران استقلال زنده می‌کند.

اتفاقی که در نهایت رخ نداد و به نظر استقلال به طور حتم از این رقابت‌ها برای فصل آینده کنار گذاشته خواهد شد تا هواداران این تیم کمترین دلخوشی ممکن را از دنبال کردن اخبار و نتایج تیمی داشته باشند که فصل گذشته بدون شکست قهرمان ایران شده و این فصل هم با حضور یک مربی فوق‌العاده محبوب با ارائه بازی‌های تماشایی در دو جام باقی مانده مدعی جدی قهرمانی به شمار می رود.

به گزارش “ورزش سه” تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی جمعه شب برابر ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی به برتری رسید که همه چیز در این مسابقه تحت تاثیر پایان مهلت قانونی استقلال برای پرداخت بدهی به استراماچونی و دریافت مجوز حرفه‌ای برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا بود.