ایرانیِ لیگ اسپانیا همچنان مصدوم


فوتسالیست ایرانی پالما بخاطر مصدومیت نمی‌تواند تیمش را مقابل نویا همراهی کند.

ایرانیِ لیگ اسپانیا همچنان مصدوم

اولادقباد که در فصل جاری لیگا ناسیونال اسپانیا پنج گل به ثمر رسانده، در نخستین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف مقابل نویا نتوانست به دلیل مصدومیت به میدان برود که این وضعیت برای او تغییر نکرده و نمی‌تواند در بازی فردا شب نیز تیم پالما را همراهی کند.

تیم فوتسال پالما فردا شب در دومین مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی پلی‌آف لیگا اسپانیا مقابل نویا قرار می‌گیرد که کسب یک پیروزی دیگر برابر همین تیم می‌تواند آنها را به جمع چهار تیم پایانی برساند که البته در این بازی حسین طیبی حضور خواهد داشت.



منبع


کد خبر : 1940117 |
06 خرداد 1402 ساعت 07:00 |
1.3K بازدید |

0
دیدگاه

این ملی‌پوش ایرانی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا و دیدار قهرمانی پالما مقابل اسپورتینگ فرصتی برای انجام بازی به دست نیاورد، دوباره با آسیب دیدگی مواجه شده و در دیدار اخیرشان برابر نویا نیز غایب بود و نتوانست در فهرست بازی قرار بگیرد.

به گزارش “ورزش سه”، مسلم اولادقباد پس از اینکه در دو مسابقه هفته پایانی مرحله گروهی لیگا ناسیونال اسپانیا مقابل اوساسونا و کارتاگنا یکی از بازیکنان حاضر در لیست پالما بود و در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش ازجمله حسین طیبی به میدان رفت، در دیدار اخیرشان برابر نویا جزو فهرست تیمش دیده نمی‌شد.