ایرانی مسلط به زبان؛ دستیار مدنظر کی‌ر‌‌وش

نبی با اشاره به اینکه در صورت مخالفت فولاد با حضو نکونام، مذاکره با کی‌روش برای دیگر گزینه‌های ایرانی مد نظر وی انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: کی‌روش با توجه به تیمی که همراه خودش به ایران می‌آورد، به دنبال دستیار ایرانی است که بر زبان انگلیسی مسلط باشد و تجربه مربیگری را داشته باشد. گزینه‌های دیگری هستند که با حضور کی‌روش در تهران درباره آن صحبت خواهیم کرد.



كارلوس كی‌روش قصد دارد از یک دستیار ایرانی در کادرفنی خود سود ببرد و این در حالیست که فدراسیون همچنان در انتظار پاسخ باشگاه فولاد برای مشخص شدن وضعیت جواد نکونام است.

 ایرانی مسلط به زبان؛ دستیار مدنظر کی‌ر‌‌وش


کد خبر : 1843139 |
20 شهریور 1401 ساعت 02:27 |
5.2K بازدید |

0
دیدگاه

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش اصرار دارد که تنها به جواد نکونام به عنوان دستیار ایرانی کار کند، اظهار داشت: کی‌روش نسبت به بازیکنانی که در دو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ با وی کار کرده‌اند، از شناخت خوبی برخوردار است. نکونام هم به عنوان مربی‌ای که در لیگ خوب کار کرده، یکی از گزینه‌های کی‌روش است و مهدی تاج با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد مذاکره را حتما خواهد داشت و خود من نیز پیگیر هستم.

نبی افزود: یکی از مسائل مورد تاکید هیات رئیسه حضور دستیار ایرانی کنار کی‌روش است تا جانشین پروری را به این شکل داشته باشیم و این حق طبیعی ماست که در کناری کی‌روش یک دستیار ایرانی باشد تا در آینده با تجربه‌ای که این مربی به دست می‌آورد، یک سرمربی داخلی خوب داشته باشیم.



منبع

به گزارش “ورزش سه”، جواد نکونام نزدیک‌ترین گزینه برای حضور در کادرفنی كارلوس كی‌روش محسوب می‌شود و این در حالیست که همچنان بحث در خصوص این انتقال احتمالی وجود دارد و باشگاه فولاد و گرشاسبی به عنوان مدیرعامل آن تا این لحظه با پاسخ منفی نسبت به این خواسته برخورد کرده‌اند و نکونام نیز در جاه‌طلبی خود شاید مسیر دیگری را برای حضور در تیم ملی در ذهن ترسیم کرده باشد و به دنبال تجربه و فرصت بیشتر برای حضور به عنوان نفر اول روی این نیمکت است.