ایران قرمز می‌پوشد و انگلیس سفید

پیراهن دوم ایران همچون سالهای گذشته قرمز رنگ است که البته با طراحی مجید، سروشکل خاصی را به کیت ایران داده است. از آن سو انگلیس نیز همچون سالهای گذشته تولید پیراهن خود را به برند نایکی سپرده که رنگ سفید و سرمه‌ای را برای این تیم برگزیده است.

سپس نوبت به دیدار مقابل آمریکا رسید که در این بازی تیم‌ملی به پیروزی رسید اما در مقابل آلمان نتوانست برد برابر ایالات متحده را تکرار کند.

در جام جهانی ۲۰۱۴ آرژانتین از پیراهن اول خود استفاده کرد و تیم‌ملی در دیداری تاریخی قرمز پوشید. این اتفاق در بازی اسپانیا هم رخ داد که هر دو بازی با شکست ۱-۰ همراه بود.


کد خبر : 1854228 |
28 آبان 1401 ساعت 11:43 |
23 بازدید |

0
دیدگاه

در اولین بازی جام جهانی؛


بر اساس برنامه‌ریزی فیفا، ایران مقابل انگلیس با پیراهن قرمز به میدان خواهد رفت.

ایران قرمز می‌پوشد و انگلیس سفید

سپس در جام جهانی ۲۰۰۶ ایران با پیراهن تولیدی پوما برابر مکزیک قرمزپوش شد که در این بازی هم باوجود جبران یک گل، در نهایت ۳-۱ بازی را واگذار کرد.

حالا باید دید شاگردان کارلوس کی‌روش با پیراهن دوم خود مقابل انگلیس چه خواهند کرد.



منبع

به گزارش “ورزش سه”، بازی روز دوشنبه ایران و انگلیس در حالی برگزار خواهد شد که با اعلام فیفا، ایران در این مسابقه با پیراهن دوم خود به میدان خواهد رفت و سه شیرها سفید خواهند پوشید.

ایران در تاریخ جام جهانی شش بار از پیراهن قرمز استفاده کرده تا این رنگ در حد پیراهن اول مورد استفاده قرار گرفته باشد. اولین بار در دیدار مقابل پرو تیم‌ملی قرمزپوش شد که شاگردان مهاجرانی با چهار گل به حریف قدرتمند باختند.