اینزاگی: تماشای این اینتر خوشحالم می‌کند

درخشش سمیر هندانوویچ در بازی امروز؟ می دانید که آندره اونانا نیز دروازه بان قدرتمند و بزرگی است. اما او در این دو ماه به من نشان داده که حتی بیشتر از این می توانم رویش حساب کنم. هندانوویچ دروازه بان اول است و من به اندازه کافی خوش شانس هستم که می توانم او را جایگزین کنم. با علم به اینکه هندانوویچ دروازه بان با کیفیتی است، هر از چند گاهی بازیکنان را عوض می کنم.”



منبع

سیمونه اینزاگی گفت: “یک پیروزی بسیار مهم و عالی، برابر حریف قدرتمندی که می دانیم رویارویی با آنها چقدر سخت است. همه در کنار هم دقایق دشواری را تجربه کردیم. ما از ابتدا تا انتها جنگیدیم، یک مسابقه بسیار مهم داشتیم و با هواداران مان که از ما حمایت کردند، به برتری دست یافتیم. ما می دانیم که اینتر هستیم و موظفیم همیشه برنده باشیم. بایرن مونیخ از نظر انرژی و توان، فکر می کنم بهترین تیم جهان است و آماده شدن برای این مسابقه آسان نبود. دیدن یک تیم مبارز و واقعا مستحکم، برای یک سرمربی بسیار خوشحال کننده است.


سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر مدعی شد با این برنامه شلوغ، برتری برابر تورینو آسان نبود.

اینزاگی: تماشای این اینتر خوشحالم می‌کند

به گزارش “ورزش سه”، اینتر در شبی که نمایش چندان خوبی نداشت و سمیر هندانوویچ چندین بار دروازه این تیم را نجات داد، با گل دقایق پایانی مارسلو بروزوویچ از سد تورینو گذاشت و بعد از چند نتیجه ضعیف به آرامش موقت رسید. سیمونه اینزاگی در پایان این دیدار از هواداران تشکر کرده و تاکید کرد اینتر برابر حریفی دشوار به برتری دست یافته است.

پیروزی دشواری بود، زیرا دو روز پیش مقابل بایرن که یکی از قوی تر‌ین تیم های جهان است به میدان رفته بودیم. از هواداران تشکر می کنم که در تمام طول ۹۰ دقیقه تیم را تشویق کردند. ما چهارشنبه مقابل بایرن و امروز برابر تورینو به میدان رفتیم و و سه‌ شنبه باید مقابل ویکتوریا بازی کنیم و این تقویم سنگین است.