این دو برزیلی به دنبال قهرمانی استقلال! (عکس)

مهدی قایدی در هفت بازی اخیر استقلال پنج بار موفق به گلزنی شده و بی وقفه در ترکیب این تیم درخشیده است. همین روند برای محمد محبی نیز تکرار شده و این زوج حالا اینقدر یا یکدیگر هماهنگ شده اند که هر رقیبی را در لیگ برتر می ترسانند.

اما نمایش چشم نواز و تکنیکی مهدی قایدی و محمد محبی، بی تردید مهم ترین عامل این پیروزی مهم برای استقلال بود. دو ستاره جوان و تکنیکی که به هماهنگی فوق العاده ای با یکدیگر دست پیدا کرده و هر کاری که می خواهند در خط حمله استقلال با مدافعان حریف می کنند. پاداش این درخشش برای محمد محبی تبدیل شدن به مهاجم ثابت امیر قلعه نویی در تیم ملی بود و بی تردید در صورت ادامه روند درخشش مهدی قایدی، او نیز در آینده به اردوی تیم ملی راه پیدا خواهد کرد.

1837418

به گزارش “ورزش سه”، در فصل تابستان استقلال در خط حمله خود دست به تغییرات قابل توجهی زده و دو ستاره فانتزی و تکنیکی به نام های مهدی قایدی و محمد محبی را به ترکیب خود اضافه کرد. این دو مهاجم بوشهری تجربه چندان درخشانی از بازی کردن در خارج از کشور نداشته و برای بازگشت به روزهای اوج و البته شانس بازی در جام جهانی، تصمیم گرفتند لباس استقلال را به تن کنند.


زوج تکنیکی و خلاق استقلال خالق زیباترین لحظه های چند هفته اخیر لیگ برتر بوده اند.

این دو برزیلی به دنبال قهرمانی استقلال! (عکس)

امشب استقلال در دیداری دشوار و در اولین بازی خود در سال جدید موفق شد با دو گل ذوب آهن را مغلوب کند و بی تردید این سه امتیاز شیرین، محصول حرکات تکنیکی و هوش ذاتی مهدی قایدی و محمد محبی بود. دو ستاره ای که در نیم فصل دوم در اوج آمادگی قرار داشته و دمار از مدافعان تیم های رقیب درآورنده اند.

1837415


کد خبر : 1898434 |
11 فروردين 1402 ساعت 21:29 |
377 بازدید |

0
دیدگاه

ستاره‌هایِ بی‌رحمِ آبی:

در دقیقه 20 این بازی بود که محبی با یک ارسال عمقی، قایدی را در موقعیتی تک به تک قرار داد و ضربه این بازیکن آنقدر دقیق و فنی بود که کاری از دست حبیب فرعباسی برنمی آمد. اما در اواسط نیمه اول بود که مهدی قایدی با حرکتی تکنیکی در میانه میدان هنرنمایی کرده و در نهایت با ارسال زمینی و عمقی خود محمد محبی را صاحب توپ کرد تا او با زیرکی پنالتی بگیرد. کوین یامگا پشت توپ قرار گرفت و مطابق انتظار موفق شد خیال هواداران و کادر فنی استقلال را از این پیروزی مهم راحت کند.

1837417

در روزهای تلخ استقلال که به نظر می رسد حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده، مهدی قایدی و محمد محبی با سبک بازی برزیلی و تکنیکی خود، بزرگ ترین امید هواداران این تیم برای تکرار عنوان قهرمانی در لیگ برتر نام دارند. اتفاقی که در طول تاریخ حتی یک بار نیز برای استقلال رخ نداده و حالا آنها تنها در انتظار یک لغزش سپاهان برای رسیدن به این هدف در هفته های آینده هستند.
تصاویر: امیرحسین خیرخواه



منبع

البته فصل برای محبی و قایدی چندان خوب آغاز نشد و در نهایت کارلوس کی روش نیز تمایلی به بردن آنها به جام جهانی نشان نداد. اما بعد از این تورنمت بود که قایدی و محبی هر دو در اوج آمادگی قرار داشته و بی تردید از عوامل اصلی تبدیل شدن این تیم به یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی لقب گرفته اند.

1837414