این گلر اشک ستاره‌های رئال را درآورد (عکس)


الکس رمیرو با هفت سیو که چند نجات بزرگ در بین آنها دیده می شود، مرد اول بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد بود.

این گلر اشک ستاره‌های رئال را درآورد (عکس)

او بارها با واکنش های زیبای خود مانع از فروپاشی دروازه سوسیداد شد. هر بار که هزاران رئالی روی سکوها به هوای باز شدن دروازه حریف روی صندلی خود نیم خیز می شدند، این رمیرو بود که در نقش ناجی ظاهر شده و مقابل مهاجمان بزرگ حریف ایستادگی می کرد. مهار شوت از راه دور کروس در نیمه اول یکی از زیباترین صحنه های خلق شده توسط گلر سوسیداد بود.

1796453
به گزارش “ورزش سه”، شاید اگر رئال سوسیداد امشب به جای الکس رمیرو، فرد دیگری را درون دروازه خود داشت، نتیجه چیز دیگری می شد؛ این دروازه بان اسپانیایی در یکی از مهمترین بازی های فصل، فراتر از انتظار ظاهر شد و اجازه گلزنی به مهاجمان سرشناس رئال مادرید را نداد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در تقابل هفته نوزدهم خود مقابل رئال سوسیداد، نتیجه ای جز برد را دنبال نمی کردند اما در نهایت با تساوی بدون گل از زمین خارج شدند تا با از دست دادن دو امتیاز مفت، فاصله شان با بارسای صدرنشین به 5 امتیاز افزایش یابد؛ رئالی ها برای فرار از این کابوس و زدن گل برتری، تلاش زیادی کردند اما یک سد محکم جلوی همه این حملات را گرفت.

1796451


کد خبر : 1867552 |
10 بهمن 1401 ساعت 06:00 |
2.4K بازدید |

0
دیدگاه

رمیرو هر چه کریم و وینیسیوس و بقیه زدند را گرفت

در شبی که کریم بنزما خیلی نتوانست در متن حملات تیمش قرار بگیرد، این وینیسیوس جونیور بود که چند بار تا آستانه باز کردن دروازه سوسیداد پیش رفت اما هر بار با سد محکمی به نام رومیرو مواجه شد. گلر میهمان دو تک به تک خطرناک را از مهاجم برزیلی حریف گرفت که یکی در نیمه اول بود و دیگر در نیمه دوم که وینی با ضربه چیپ قصد گلزنی داشت که رومیرو هوشمندانه ضربه او را مهار کرد.

1796454
1796452



منبع

در شبی که برتری آماری از هر لحاظی که فکرش را بکنید به نفع رئال بود، شاگردان آنچلوتی 20 بار به سمت دروازه حریف شوت کردند ولی توفیقی در باز کردن دروازه رمیرو نداشتند. دروازه بان 27 ساله میهمان که در همه بازی های این فصل به میدان رفته، در طول 90 دقیقه مقابل رئال، 7 سیو داشت.