باخت ناامیدکننده هندبال ایران برابر اسلوونی


کد خبر : 1865475 |
28 دی 1401 ساعت 19:45 |
35K بازدید |

21
دیدگاه


تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدار از مرحله دوم مسابقات هندبال قهرمانی جهان مقابل اسلوونی شکست خورد.

باخت ناامیدکننده هندبال ایران برابر اسلوونی

به گزارش “ورزش سه”، در اولین دیدار از مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان، ایران مقابل اسلوونی به میدان رفت و در حالی که از همان دقایق ابتدایی تا پایان نتوانست نمایش جالبی را ارائه دهد، با شکستی سنگین زمین را ترک کرد. نیمه اول این بازی با حساب ۲۰ بر ۹ به سود اسلوونی به پایان رسید و در نهایت ایران 38 بر 21 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد. 
پویا نوروزی نژاد، یکی از ستاره های ایران در دقایق اولیه بازی مصدوم شد و بیرون رفت تا دست وسلین بسته تر از قبل شود. 
محمدرضا اورعی ۴ گل، سلامان بربط و رضا یادگاری ۲ گل، صابر حیدری ۳ گل، مجتبی حیدری راد و شهاب صادق‌زاده ۴ گل، محمد مهدی بهنام نیا ۲ گل، یاسین کبیریان جو ۲ گل و مهرداد صمصامی و علی کوهزاد گلزنان تیم ملی در این دیدار بودند، اما تیم وسلین وویوویچ نتوانست نمایش های امیدوار کننده خود برابر شیلی و مونته نگرو را برای اسلوونی تکرار کند. این در حالی است که قبلا وسلین سابقه هدایت اسلوونی و کسب مقام سوم جهان با این تیم را در کارنامه داشته است. 
ملی‌پوشان ایران که در مرحله گروهی این مسابقات با دو شکست برابر مونته‌نگرو و اسپانیا و یک پیروزی مقابل شیلی با دو امتیاز برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران راهی مرحله اصلی شدند، در ادامه بازی های مرحله اصلی این مسابقات با فرانسه و لهستان دیدار خواهند کرد.
۲۴ تیم حاضر در دور اصلی در چهار گروه رقابت خواهند کرد که در پایان از هر گروه ۲ تیم به پلی آف صعود خواهد کرد.



منبع