بازگشت مسی و امباپه از قلب دود سفید!



پاریس با درخشش امباپه و مسی سه امتیاز بازی برست را به حساب خود ریخت، مسابقه‌ای که دچار اتفاق و وقفه‌ای عجیب شد.

بازگشت مسی و امباپه از قلب دود سفید!

کارلوس سولر در دقیقه 37 حملات پردامنه میهمان را به اولین گل بازی تبدیل کرد اما فرانک هونورات پیش از پایان نیمه و در دقیقه 43 این گل را جبران کرد تا میزان بازنده راهی رختکن نشود. در همین لحظات بود که برای چند دقیقه بخشی از زمین مسابقه در دودی غلیظ محو شد.

به گزارش “ورزش سه”، هواداران برست بعد از گل تساوی مقابل پاری‌سن‌ژرمن ورزشگاه فرانسیس لو بل را روی سر خود گذاشتند. در همین حین پرتاب یک نارنجک دست ساز به داخل زمین موجب توقف چند دقیقه ای بازی شد.

1831284

کمی بعد از این جریانات و درحالیکه بازی در حال اتمام بود پاریس با پاس تماشایی مسی و فرار استثنایی امباپه گل دوم بازی را به ثمر رساند.



منبع


کد خبر : 1895240 |
21 اسفند 1401 ساعت 01:20 |
1.9K بازدید |

0
دیدگاه

درست در لحظه ای که بازیکنان برست مشغول انجام شادی گل تساوی بودند، یک نارنجک از پشت دروازه برست به داخل زمین پرتاب شد. داور لحظاتی بعد در حالی که دود همه جا را فرا گرفته و امکان انجام بازی وجود نداشت، کار را متوقف کرد.

1831282

بازیکنان دو تیم تا از بین رفتن دود در کنار زمین حضور یافته و ضمن استراحت و نوشیدن آب به صحبت های مربیان خود گوش دادند. در نیمه دوم بازی برست و پاریس نیز یک بار دیگر شیئی دودزا به داخل زمین پرتاب شد اما این بار اختلال به وجود آمده در حدی نبود که باعث متوقف شدن بازی شود.